Yeah, badkamer!

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In januari had ik hier een topic geopend over of we een bad of een douche zouden nemen, omdat de vorige bewoners het bad wit geverfd hadden maar het bleek bruin te zijn. ;)

Uiteindelijk hadden we besloten om het bad dan maar helemaal af te krabben, maar na een poosje waren we het zó zat dat we toch een nieuwe badkamer hebben besteld en ze zijn gisteren begonnen met de werkzaamheden :D

Nu zitten we dus in het stof en ons zoontje is veel bij opa en oma zodat hij geen last heeft van het lawaai. Ik mis onze momentjes samen nu wel even, maar dat is gelukkig maar een weekje.... En over twee weken hebben we dan eindelijk een mooie badkamer :D

2. Soit

Soit Niet meer actief

Leuk, post je een after-foto?
    Succes met in de troep zitten ;)

3. mumija

mumija Niet meer actief

Leuk hoor Bolkje! Voor je het weet zijn die 2 weken voorbij en kunnen jullie lekker genieten van de nieuwe badkamer!

4. minon

minon Niet meer actief

Super meis! Ik kan me je foto van het bad nog herinneren. Benieuwd naar het eindresultaat.

5. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Neem je tegels of gladde wanden?? Ik zoek mensen met ervaring met gladde wanden in de badkamer...
    Heerlijk dat je een nieuwe neemt. Eerst wel een hoop rommel maar dan begint het grote genieten.

6. Gedeeltelijk getegeld en gedeeltelijk gladde wanden. Een gedeelte is getegeld tot 210, een gedeelte tot 120 en een gedeelte is gestucd.

Deel Deze Pagina