Mutsy Evo ervaringen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Eriva, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eriva

    Eriva Niet meer actief

    De titel zegt het al, wie van jullie heeft ervaring met de Mutsy Evo? Tot nu toe heb ik steeds een grote voorkeur gehad voor de Maxi Cosi Mura. De Mutsy Evo vind ik ook een mooie wagen om te zien maar lijkt me ook een stuk kleiner (de bak). De enige reden waarom ik eventueel dan voor de Mutsy zou gaan is de prijs. Zo'n 200 euro verschil. Omdat ik dit nogal een groot verschil vind voor een kinderwagen, ben ik erg gaan twijfelen. We willen in ieder geval een nieuwe wagen, geen 2e hands. Graag jullie mening?
     
  2. maria80

    maria80 Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.960
    131
    63
    Volgens mij is de Evo de allernieuwste wagen van Mutsy, denk niet dat er al veel ervaringen zijn. Maar wie weet............... (ik dus niet)
     
  3. Lady7

    Lady7 Niet meer actief

    De Evo is inderdaad de nieuwste van mutsy volgens mij ik heb m zelf gekocht. ik heb alleen test-ervaring, de kleine is er nog niet; kan elk moment komen :) Het is een lichte wagen om te tillen, compact in te klappen en erg stevig. wij zijn er heel blij mee!
     
  4. Anne1988

    Anne1988 Actief lid

    20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij hebben 'm ook pas gekocht, een rode. Maar ook hier nog geen kleine, dus geen 'echte' ervaring!
     
  5. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    Wij hebben 'm.
    Nog niet in gebruik maar op zolder.
    Het is voor ons het tweede kind dus wel vergelijkingsmateriaal.
    De wagen is solide, de buggy kan naar je toe en van je af.
    Geen bandjes die leeg kunnen lopen, makkelijk in te klappen en dan lekker compact. Tevens een leren handvat vp. schuim want dat ging makkelijk stuk.
    Verder heeft de buggy een prettige zit voor zowel als je kindje nog jong is of al ouder. Dat vinden wij belangrijk want we hebben echt slechte buggy's gehad waar onze zoon in 'hing'. Verder een leuk design, lekker vlot.
     
  6. Itsmemarrie

    Itsmemarrie Bekend lid

    15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben hem in het rood klaar staan maar nog geen kleine om erin te doen :) vind de bak niet klein ogen maar goed dat zegt natuurlijk niets over of dat ook echt zo is.. ;)

    verder sluit ik me aan bij bovenstaand, rijd soepel, geen luchtbanden, buggy inzet 2 kanten op, redelijke ruimte voor boodschapjes, voelt stevig aan en is toch compact en makkelijke in te klappen!
     
  7. Bougainville

    Bougainville Niet meer actief

    Ik heb nu de transporter. Top wagen. De evo is het "vervolg" op de transporyer. Vind de evo nog mooier en bij een tweede zou ik hem ook graag willen!
     
  8. Cindy81

    Cindy81 Fanatiek lid

    28 feb 2012
    2.268
    43
    48
    Hier staat ook de Evo klaar voor gebruik. Nog een paar weekjes geduld en dan kunnen we um ook daadwerkelijk gebruiken. Ik sluit me aan bij de voorgaande opmerkingen over inklappen, banden etc. Wij vinden het, tot zover, een fijne wagen.
     
  9. Girl86

    Girl86 Fanatiek lid

    21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wij hebben de transporter de voorganger... die bevalt ons super!!! erg licht en lekker klein op te vouwen.. vind het jammer dat deze er niet eerder was omdat bij deze je kindje vooruit kan kijken en dat je kindje naar je toe kunt laten kijken...
     
  10. pricil

    pricil Actief lid

    30 dec 2011
    191
    0
    0
    hier staat de slider te wachten op onze kleine man...
    ben der helemaal verliefd op geweldig en licht en de banden idd alleen maar + punten wat hier ook allemaal al staat..
     
  11. Eriva

    Eriva Niet meer actief

    Bedankt voor de reacties tot zover meiden! Ben nu nog meer gaan twijfelen ;), in het voordeel van de Evo... toch de wagens nog maar eens naast elkaar zetten in de winkel en goed bekijken/ uitproberen!
     
  12. frannie82

    frannie82 VIP lid

    28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Vergelijk de bakken even goed want ik heb 3 vriendinnen die de Mutsy Transporter hebben (voorganger) en alle 3 vinden ze de bak al snel te klein worden al met 4-5 maanden. Dan zijn ze nog veel te klein om in het wandelgedeelte te gaan.

    Maakt niet uit wat voor wagen je hebt maar de bak moet echt groot genoeg zijn. Zelf heb ik de Mutsy Slider en hier heeft ze met gemak tot 7 maanden in gepast. Daarna misschien ook nog wel maar ze was erg toe aan het wandelgedeelte.
     

Deel Deze Pagina