Bij ons hebben ze bij de albert heijn een baby wrap (soort fleeche deken die je om de baby kan wikkelen) voor 5, 99 euro met air miles. Hij is van forever friends, maar wel knal roze. Dus mocht de kleur je aanstaan, rennen!
Fleece is toch niet zo goed voor beebies? Ik heb dat volgens mij eens ergens gelezen. Groetjes Suusje
Heeft te maken met de ventlatie. Voor een deken (in ledikantje) wordt fleeche inderdaad niet aanbevolen. Maar dit is een baby wrap, niet om mee te slapen. Gewoon om eventje mee in te wikkelen. Je kan het ook gebruiken om je baby ermee te vervoeren. Jammer dat ze bij ons alleen knal roze hebben.
ik heb hm ook gehaald in de kleur lime groen,n hele mooie kleur vind ik,en t kan voor allebei vind ik zo! groetjes krulliewullie
Is dat echt waar over dat fleece in het bedje? ik heb namelijk van de week 2 fleecedekentjes gekocht die mijn moeder op elkaar gaat naaien en die wilde we dan gebruiken als dekentje in het ledikantje?
Fleece schijnt minder te ventileren en is ook brandbaar, daarom adviseren ze wollen of katoenen dekentjes.
Fleece heb je in katoen en in polyester. De goedkope fleecedekentjes en dergelijke zijn vaak van polyester (en dus brandbaar). Maar een goed fleecedekentje is gewoon van katoen en dus geen enkel probleem. Kijk voor de zekerheid even op het label. lfs