Heb gisteren van mijn collega's een mobiel van Tiny Love gekregen voor aan de box. Het is echt een vrolijk mobiel met klassieke muziek. Is weer eens wat anders dan die echte babydeuntjes. Het schijnt dat het ook goed is voor de intelligentie. Dus wie weet wat voor slimmerikje onze meid wordt. Gina
Haha wie weet Die is wel hartstikke leuk. Mad, hier op het forum, heeft hem ook... De mobiel boven het bed van Iman heeft ook klassieke muziek en dat trekpopje aan haar wagen ook... Dus wie weet, hier nog een slimmerd
Wij zijn ook van plan om een mobiel van Tiny Love aan te schaffen. Heb jij er ook zo'n leuke afstandsbediening bij Gina?
Hi, Mijn kleintje (Noa van 5 weken) is echt stapelgek op het mobiel! wijzelf vinden m ook helemaal te gek, de muziek is heel rustig en wekt geen irritatie bij lange duur en verder heeft ie nog kraaltjes die heen en weer gaan... Echt een toppertje! de afstandsbediening hebben we er niet bij genomen, die vonden we wat onzin
De afstandsbediening is wel heel fijn als je de mobile boven het bedje wil gebruiken ipv boven de box... Anders moet je telkens de kamer binnen gaan en daar valt je kleintje niet sneller door in slaap.
de tiny love is geweldig! evi vind m trouwens ook heeeel leuk hi hi foto staat in m album! je boft er maar mee gina want ze zijn hartstikke duur lieve collega`s en echt ook iets waar je aan hebt! x
zo ik had even gekeken op internet.. hij ziet er erg gaaf uit.. maar wat zijn ze duur zeg!... je boft maar als je zo een krijgt.. veel plezier ervan
Ik heb de afstandbediening er niet bij. Maar ik heb hem beneden in de box dus dat is ook niet echt nodig denk ik. Maar hij is echt heel leuk! Gina
Het muziekje waar jullie het over hebben trok me wel aan, dus ik googlen en heb het ding gevonden. Ik vind ze wel heel lelijk hoor. Maar ben nog steeds benieuwd naar het muziekje! Gr. Cellie.
nee joh ze zijn niet lelijk, voor baby's niet tenminste hoe meer kleuren hoe eerder ze er naar kunnen kijken, echt een geweldig mobiel voor baby's