Babyzen Yoyo of paraplubuggy

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sereh, Mar 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sereh

Sereh Niet meer actief

We willen een buggy kopen die fijn is met reizen, maar ook voor dagelijks gebruik thuis met boodschappen doen etc. De Babyzen Yoyo lijkt ons ideaal met reizen en ook thuis met opbergen. Is deze ook fijn voor dagelijks gebruik? Of is een paraplubuggy dan prettiger? Prijs is niet zo'n probleem, want we hebben geld cadeau gehad. We hebben al een Joolz Day, maar willen dus iets compacters.

2. Sereh

Sereh Niet meer actief

Niemand?

3. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

Apr 19, 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hou kwa reizen rekening met hoe de buggy inklapt.. hier eerst een quinny zapp extra maar bij transavia mocht hij niet mee tot de gate omdat het geen paraplu buggy waa maar 2 delen.. en moest ingechecht worden. Rayenair mocht hij wel weer mee tot de gate. Altijd een verassing om deze reden hebben wij hem weggedaan en een paraplu buggy aangeschaft. Meerdere gehad maar nu een easywalker mini die erg goed bevalt..

4. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

Apr 19, 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie trouwens net dat de yoyo zelfs mee mag als hand bagage.m😆 dan zou ik gewoon kiezen wat jullie het mooiste vinden en er aan uit willen geven..

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik hoor hele goede verhalen over de yoyo.

6. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij hebben de yoyo en die mag idd als handbagage meegenomen worden. Wij vinden hem heel fijn rijden, hij heeft een grote zonnekap en kan makkelijk in ligstand gezet worden.

Share This Page