Babyzwemmen -> baby onderwater

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nobely, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.103
    3.491
    113
    Hier een zoontje die het heerlijk vindt in het zwembad en onder water gaan ook totaal geen probleem vindt.
    We zijn begonnen met babyzwemmen toen hij bijna 6 maand was, dus niet zo heel jong.
    De eerste keer onder water was even schrikken maar aan het eind van de les weer gedaan en toen ging het wel goed.
    Nu is hij 10 maand en laat zich al een tijdje zelf van de kant in het water vallen waarbij hij met z'n hoofd onder water gaat. Hij weet dat het gaat komen en trekt er echt zo'n gezicht bij.

Als jullie het hebben over baby onder water duwen klinkt het als martelen, maar in het zwembad ervaar ik dit echt niet zo, het gaat allemaal heel gemoedelijk en voelt heel goed voor mij, anders zou ik het echt niet doen.

2. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Zou sowieso nooit doen wat je niet wil. Onderwater zou ik alleen doen vanaf de kant als ze in het water 'springen'. Dan houd je de armpjes vast en als ze landen komen ze even kort in het water en trek je ze weer om hoog. Dit is ongeveer ook wat er gebeurd als je (als ze groter zijn) bijv. met ze van de glijbaan af gaat. Maar echt onderwater houden zou ik niet doen als hij/zij het duidelijk niet leuk vindt.

Deel Deze Pagina