Ik heb altyd de gewone pampers gebruikt. Nu zag ik dat by elke grotere maat het aantal luiers steeds afneemt by de ' baby dry' was dat niet zo, dus heb ik die aangeschaft. Nu heeft mn dochtertje rode vlekken op haar billen. Precies op de plek waar dat blauwe zit in de luier... Kan het een allergische reactie zyn?? Ze huilt nl niet..
offtopic: koop c1000 luiers, ze zijn echt onwijs goed en nog eens super goedkoop ook. Ik heb 70 luiers voor 10.99, dit is maat 4+, dat duurt nog even bij jou, maar alleen even als voorbeeld
Ik ben sinds gister overgegaan op de Aldi luiers en bevallen ook erg goed. Ik zou even terug gaan naar je vorige luier en als de uitslag weg is nog eens een keer baby-dry proberen. Krijgt ie het dan weer dan weet je dat het van deze luiers komt.
Mijn zoontje krijgt ook uitslag van Pampers, maar hij krijgt het ook van de Active fit, dus bij hem ligt het niet aan het blauwe... Kan best hoor. Heb je misschien nog andere liggen, dat je even kan testen of het dan weggaat?
Nou ik heb gisteren die new baby wee gebruikt en het rode is weg, Het is wat bruinig nu en vervelt een beetje.. hoort dit by het herstel? Ze heeft ook diarree gehad dus daarom twijfel ik of het door de pampers of door de diarree komt
De toplaagjes van de luiers die je noemt zijn ook verschillend. Misschien dat het dus komt door een combi van de diaree en de luier: de new baby (da's toch die gele verpakking?) neemt beter de (dunnere) ontlasting van een pasgeborene op dan de baby dry (da's toch die groene verpakking?). Babys die borstvoeding krijgen hebben vaak langer dunnere ontlasting, als ik het me goed herinner. Als je dochter nog vaak dunne ontlasting heeft, is de new baby misschien nog wel een beter idee, maar als de diaree een uitzondering was, kun je als dat over is de baby dry misschien weer eens proberen.
Mischa krijgt ook rode billen van baby dry. Ik gebruik active fit. Heel raar, ik begrijp niet wat het verschil is, maar ze bevallen hier al maanden heel goed.
en hier is het net andersom, altijd irritatie en doorlekken met de active fit, de baby dry bevalt uitstekend! zo zie je maar, ieder kindje is anders..