Hallo Dames, Ik wil met mijn meisje van 10 mnd gaan babyzwemmen maar hoe doen jullie dat met aankleden? Maxi cosi past ze niet meer in en ik weet even niet hoe ik het moet doen... Ik zie vast wel weer beren op de weg dus dacht ik...de meiden van hier hebben vast wel een idee! Thanks alvast.
Ik ga altijd alleen baby/peuterzwemmen met Milou. Er staat bij ons in het gezamelijke grote kleedhok een box. Daar ging ze dan in. Of ik nam even de buggy mee en zette haar daar even in. Nu ze loopt en staat, gaat ze op ontdekkingstocht door het kleedhok met de andere dreumesen. Succes en veel plezier met zwemmen
Hoi, Dank voor je reactie..ik zal even nagaan of er ook zoiets bij ons is dan..ff bellen morgen Ik heb er wel zin in..douchen vind ze niet zo leuk maar het badje vind ze geweldig! Ik laat het wel weten
Ik ging op babyzwemmen met onze zoon sinds hij 6 maanden oud is (hij is nu ruim 4 en zit op zwemles). Hij paste best een poos in de maxicosi. Maar toen hij er niet meer inpaste, nam ik de wandelwagen en/of buggy mee het gezamenlijk grote groepskleedhok in. Dan kleedde ik mezelf eerst om in badpak en dan haalde ik 'm uit de wandelwagen en liep dan met hem naar het bassin. Aan de zijkanten van het zwembad (bij de muren) lagen op ophogingen allemaal aankleedkussens, ideaal! Daar kleedde ik 'm altijd uit (en na het zwemmen weer terug aan).
Ik neem nu ook de buggy mee, wij mogen die gewoon mee nemen tot in het zwembad en dan daar de kleintje omkleden!
Ik kleed eerst mezelf om en Julian wacht dan in de buggy tot ik klaar ben. Nu kleed ik hem ook in het hokje om maar toen hij nog kleiner was nam ik hem mee naar het bad zelf. Daar liggen aankleedkussens dus kon ik hem daar makkelijk omkleden. Nu kleed ik hem daar nog wel aan na het zwemmen en daarna kleed ik mezelf aan en wacht hij ondertussen in de buggy met wat te eten en te drinken.