wat is dit toch? iemand een idee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door spriet, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Mijn jongste is al een aantal dagen haar zelf niet, erg hangerig, bleek.

ze heeft wisselend koorts, dan weer niet dan weer wel.
    vanavond ineens weer 39.3

Ze eet nu ook slechter drinkt wel goed.

Sinds vandaag beetje weke ontlasting en stinkt wat meer maar niet heel veel.

Enige opvallende is dat ze rodige pukkeltjes in het gezicht heeft nu een dag of 3 alleen in het gezicht verder niet, zijn een stuk of 10.

Op de opvang heerste de 5e ziekte maar ja die symptomen zijn weer heel anders.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het heerst allemaal ontzettend. 5 e ziekte lijkt mij niet, maar ben geen dokter :b

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het kan ook gewoon een griepje zijn met wat koortsuitslag, maar ook ik ben geen dokter ;)

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Tandjes?

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Kleine kindjes schijnen vaker uitslag te krijgen als ze koorts hebben, dus dat kan het zijn. Maar goed, ik ben geen arts, dus kan het moeilijk beoordelen.

6. happymama

happymama Niet meer actief

Miss. Net prikjes. Gehad ?

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier heerst buikgriep. Dat begon bij ons mannetje ook met een week minder drinken en daarna minder eten. En van de een op de andere dag spugen en diarree. Dag later was het weer over.

Hopelijk snel beterschap!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Gefelifiteerd met de jongste! Een jaar lees ik op je banner!
    Er heerst natuurlijk vanalles en op zich klinkt het niet heel raar. Alhoewel ik me ook zorgen zou maken bij mijn eigen kids. Ik denkneen virusje onder de leden die niet doorzet of tandjes. Goed ervoor zorgen dat ze goed drinkt n plaluiers houdt en haar gedrag in de gatn houden.
    En hele leuke verjaardag! Hopelijk niet te ziekjes!

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    bedankt maar mijn banner is verlopen :) ze is 5 december al een jaar geworden.

maar goed ze heeft tot nu toe nog steeds koorts, slecht slapen en totaal haar zelf niet.
    vind het maar vervelend dat ik de vinger er niet op kan leggen wat het nou precies is.
    ik denk dat ik morgen maar even de huisarts bel, nu al een week op en af koorts waarvan de laatste dagen continu koorts tegen de 39 aan.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier is het de laatste weken niet anders, het heerst gewoon.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Het heerst enorm. Mn zoontje en ik zijn al drie weken snotterig. Hij eet ook minder als normaal en was erg hangerig vandaag. Lekker knuffelen en hangen op de bank met zn tweeen. Papa heeft de snotterbende-dans ontsprongen :D

Deel Deze Pagina