Je favoriete boekje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Mijn zoontje is dol op boekjes lezen, eigenlijk altijd al geweest. Als kleine baby werd hij al rustig op schoot als we samen door een boekje bladerden, ook al snapte hij daar toen natuurlijk nog niets van. En ook nu nog pakt hij de hele dag door boekjes uit de kast om zelf door te bladeren of om voorgelezen te worden. Natuurlijk hebben we een heleboel boekjes met plaatjes en woordjes e.d., maar hij is daarnaast ook dol op echte verhaaltjes, prentenboeken zeg maar. We lezen die vooral voor voor het slapen gaan. Nu wil ik binnenkort weer wat nieuwe boekjes bestellen online, dus ik ben op zoek naar leuke tips. Zijn huidige favorieten zijn o.a:

Ik zou wel een kindje lusten
    Christopher Knabbel: hoofdrolspeler in het paardenbloemdrama
    Een bos vol enge wilde beesten

Wie heeft er nog leuke tips, wat zijn jullie favoriete boekjes voor dreumes en peuter?

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier is rupsje nooit genoeg favoriet, denk mede omdat hij veel herkenning ziet, tis zelf net een rupsje nooit genoeg ;)

Verder is nijntje ook favoriet!

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff.... Er zijn zoveel leuke prentenboeken maar ' ik wil een knuffel' is wel heel erg leuk! Helaas houdt mijn dochter er nog niet van om voorgelezen te worden, daar heeft ze geen geduld voor. Wel is ze dol op boekjes. Ze is zelf altijd fanatiek aan het bladeren ( erg leuk te zien hoe ze bezig zijn met die fijne motoriek nu al! ) en scheuren en kapot maken en gooien en.... Haha mag natuurlijk niet met alle boeken!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nijntje, Kikker en zijn vriendjes, alles wat maar met dieren te maken heeft, Fien en Milo, Musty.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dikkie dik... is ook zo zijn favoriete knuffel..

6. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n boekenwurmpje!
    Kikker doet het altijd goed, en nijntje.
    Maar echt leuk vindt ze flapjes-boekjes. Dat zijn van die boekjes waar je op de bladzijden flapjes open kan doen waar ook nog een plaatje ofzo achter zit. Bijvoorbeeld van dribbel of van nijntje.

7. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Dikkie dik, woezel en pip, over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepiept heeft, nijntje, boekjes met eerzte woordjes, .

Deel Deze Pagina