Wie heeft dat ook dat ongeveer 1 x per dag je je kleine kindje terug vind in zijn bedje en je dacht? Huh je lag toch onder je dekens? En nu opeens schuin in je ledikantje. Geen dekens meer enzo. Waarom doen kinderen dit dan? ps: in de wieg en wandelwagenbak heeft ze er minder last van maarja ook minder plek.
Haha tjha dat is kindjes eigen denk ik Al moet ik zeggen dat ik zelf ook nooit stil in bed lig dus van een vreemde heeft mijn meisje het niet. Plaatste net toevallig in een ander topic foto's van Jamila hoe ze er momenteel bij ligt zo dus
Ik had er laatst ook een topic over... hier dus ook dagelijks, We zijn dus maar helemaal over op de slaapzak.
Ik vind Danique al maanden terug op allerlei plekken in haar slaapzak...... maar nooit op de plek waar ik haar neer gelegd heb
Ik vond ons meisje vanochtend ook helemaal gedraaid in bed. Een slaapzakje heeft ze al. Maar leggen jullie je kindje dan alsnog onder een lakentje/dekentje? Ben bang dat ze er dan in kan stikken als ze zo haar hele bed ronddraaid
Eva gaat ook heel haar bed door, vooral op haar zij, maar vaak ook op haar buik en soms op haar rug. Als ik 's avonds een paar keer ga kijken ligt ze elke keer helemaal anders en telkens in een andere hoek van haar bed . Ze lag sowieso nooit echt stil te slapen, maar sinds ze 4 maanden is ziet ze alle hoeken van haar bed. In de wieg lukte dat niet en met 6 maanden werd ze daarom zo boos dat we haar meteen ook 's nachts maar naar het ledikant hebben gedaan .
Eva slaapt sinds ze 4 maanden is alleen nog met slaapzak. Ik vond dekens gevaarlijk worden en ze lag er toch nooit onder, dus ze hadden ook echt geen nut meer.
yuri slaap al van af 4 maanden in de slaap zak precies om die reden. hij gaat echt van links naar rechts en van boven naar beneden en van zijn rug op zijn buik. ik vond hem net nog op zijn voeten en zijn hoofd leunend vraag me niet hoe maar het is hem gelukt blijk baar. groetjes sabrina
Ik heb een zoontje van 14 maanden.Maar ik vind hem elke ochtend anders dan ik hem heb neer gelegd.Af en toe ga ik in de nacht wel eens kijken en dan ligt hij nog netjes onder zijn dekens.In het begin een maand of 5 was hij hebben wij een grote slaapzak genomen en dat steeds onder het matras gevouwd.Maar onse zoon is nu zo sterk dat wij ons er maar bij neer hebben gelegd
Patrick rolt ook zijn hele bedje door (in slaapzak en onder de dekens). 's Middags laat ik hem zo liggen en 's avonds leggen we hem weer even onder de dekens voordat wij gaan slapen. Meestal ligt hij dan de volgende morgen gewoon onder zijn dekentje, iets op zijn zij gedraaid. Deze week is hij wat ziekjes en wil wat slechter slapen, dus heeft hij een knuffel mee in bed. Moet zeggen dat hij nou veelal onder de dekens blijft liggen .
Vind je dat niet eng dan...dat ie misschien stikt onder de dekens...? Ik ben ons eerste dochtertje helaas verloren (wel aan iets anders hoor), maar ik ben nu zo bang om ook mijn 2e meissie te verliezen.... dus misschien ben ik wel paranoia???
Ik ben er niet zo bang voor dat Thirza zou stikken onder de dekens... ik denk namelijk dat als ze onder de dekens terecht zou komen en het benauwd zou krijgen, dat ze dan wel wakker wordt en gaat huilen... Doet ze namelijk al als ze de grote knuffel over zich heen trekt, De eerste 3 mnd is dat misschien een beetje anders, maar daarna zijn ze groot genoeg om zich te melden hoor, Maar kan me je angst wel voorstellen als je een kindje verloren hebt!
Hier helpt een trappelzak ook niet tegen het rare houdingen zoeken in bed. Ik vind ze ook terug in de meest aparte houdingen. Dekens heb ik in de eerste paar maand al afgezworen toen ze er voor het eerst onder wegkroop. net wat Snoopy zegt, hadden geen functie meer
Justin slaapt vanaf week 1 al in een slaapzak omdat ie steeds de dekens kwijt was... Hij was al snel zo aan het fladderen dat ie zo aan het hoofdeind lag... En zodra hij echt kon draaien sliep ie op zn buik en ging ie echt alle kanten op....
Hier ook zo'n woeler. Ik doe hem altijd een slaapzak aan die lekker lang is. Hij past prima in één van 90 cm, maar daarmee trappelt hij de dekens alsnog van zich af. Met een slaapzak van 110 cm lukt dit minder goed. Dan stop ik ook de onderkant van de slaapzak goed onder de dekens en ik stop Jille vrij strak in, vind hij ook lekker. Het werkt niet altijd, maar meestal wel. Misschien een tip?