Wij zijn begonnen met zwemmen met 10 weken. Zwemluier en zwembroek eroverheen. Eerst geen bandjes. Sinds een paar weken heeft hij wel bandjes om. Niet dat hij daar al vreselijk aan toe is, ik hou hem nog steeds vast, maar dan is hij wat lichter (en laat ik hem wat vaker wat meer spatteren en vang hem later op). Hij vind het echt helemaal te gek. Een echt waterratje. Het maakt hem echt helemaal niks uit. Van de kant het water in, hoofd onder water, hij vindt het allemaal prima. Ook hier met speeltjes in het water. Achter beestjes aan zwemmen, onder de mat door (die ligt dan op de kant, dus hoofd blijft boven water) op de mat zitten en ervan komen. Op buik en rug 'zwemmen'. Veel liedjes en veel lol in het water. Lekker sportief gezellig momentje. En hij begint al helemaal vriendjes te worden met een van de meisjes uit de groep. Erg grappig. Klein nadeeltje. Wij hebben hier een heel klein zwembad, met een diepte van 1.30 geloof ik. Kleintjes kunnen dus niet in het water lopen, maar de lol is er niet minder om.