Hoihoi, Wij gaan binnenkort naar de winterefteling. Mn ouders gaan ook gezellig mee. Denk dat de kleine het zowiezo wel leuk vind om door het sprookjesbos te lopen. Zijn er verder nog attracties waar hij in zou kunnen? Denk Carnaval Festival? Hij is 15 maanden. Ben al een tijdje niet in de Efteling geweest! Heb er zin in! Gr. Miracle.
Carneval festival zou wel kunnen denk ik maar die stangen sluiten best krap aan (tenminste toen ik er was,was wel 26 weken zwanger toen). Verder is de pandadroom wel leuk maar denk niet dat een mannetje van 15 maanden er wat aan heeft en het gedult heeft om het brilletje op te houden
Haha dat denk ik ook niet Done! Helemaal die druktemaker van ons Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! Ow zie dat het al bijna zover is! Spannend! Weet dat het over een aantal jaar veel leuker is voor hem hoor, maar we vinden het zelf allemaal ook erg leuk om te gaan! En omdat we toch met mn ouders zijn kunnen we zelf af en toe ook nog even samen een attractie in!
Carnaval festival is leuk hoor en gaat prima, droomvlucht, fatamorgana, sprookjesbos blijft leuk. speeltuin, slakkenhuisjes/laafjes, zijn ook leuk. Zou wel gaan met mooi droog weer, want ik zou er nu niet graag rondlopen. Er is echt genoeg te doen voor je mannetje zeker als hij al loopt.
Bedankt voor jullie reacties! Hij loopt idd al, ben benieuwd wat hij er van vindt! En we wachten idd op een dag met wat beter weer, pfff vandaag maar een lekker binnen-dagje!
Droomvlucht idd, als het een beetje een durfal is ook de kookpotjes (monsieur cannibale) misschien. Die oldtimer autootjes, de bootjes bij die walvis, het treintje, lavelaar, sprookjesbos en speeltuin. Zat te doen!
Oww leuk dat gaat helemaal goedkomen! Nog een vraagje,de kinderwagen laat je dan buiten de wachtrij staan denk ik (als we er met zn allen in gaan)? Dan neem ik de buggy maar mee, weet niet of ze het snel pikken daar...
De kinderwagen kun je inderdaad bij de rij laten staan. Er staan er altijd heel veel, ook duurdere modellen, en ik heb nog nooit gehoord dat er eentje gestolen is.
ik zou wel een buggy meenemen ipv de dure kinderwagen en wel een hangslot. Er wordt helaas ook daar gestolen. Toen wij er waren werd onze nieuwe prenatalbuggy bijna gestolen, ik was er net op tijd bij. Kinderwagens/buggy`s blijven inderdaad buiten bij de rij staan, soms onder een afdakje soms gewoon buiten.
waar mogen ze in bijna overal wel. carnaval festival thee kopjes alles dingen bij land van laaf fata morgana droomvlucht bootjes (bij de pyton) oldtimers trap treintjes pagode rondvaart en dat was het wel. wij gaan ieder jaar 2 keer en de kinderen gaan in deze dingen sowieso mee