Topic titel staat een beetje raar Ik probeer al dagen een fatsoenlijke foto van ons meisje samen met onze hond te maken maar aangezien ze allebei geen moment stil zitten is het vrij lastig! toch wil ik wat inspiratie voor leuke fotos van jullie kleintje met je huisdier!!
ahhh, wat schattig! Ben nu al ontzettend benieuwd hoe onze poezenbeesten op de kleine gaan reageren. Hoop ook zo'n schattige foto's te kunnen maken.
tv kijken met 1 van onze 2 hondjes. onze meid is echt gek op dieren en we hebben dan ook tig foto's van haar met onze honden, onze zoon is ook gek met de honden, maar is meer een mensen knuffelaar onze dochter knuffelt juist weer liever dieren dan mensen
Bekijk bijlage 256314 Hier lagen ze toevallig naast elkaar op de grond Bekijk bijlage 256316 Hier was ie lekker aan het spelen op een boxkleed op de grond, en toen kwamen de honden omstebeurt stiekum op het kleed liggen hihi
Oh dit vind ik een leuk topic! Ik heb ook twee foto's... Helaas hebben we de witte kat niet meer kijk er met een gemengd gevoel op terug dus. Die zwarte kat (daar helemaal rechts in het hoekje ) hebben we nog wel, die durft af en toe dochter een kopje te geven (tegen haar hand of voet), maar meestal gaat ie hard op de loop
Hier onze twee dames... Eerste foto was onze kerstkaart van dat jaar, ze is hier bijna 5 maanden oud. De tweede foto was voorjaar 2011 en was ze een maand of 9. Moet er trouwens binnenkort maar weer eens een paar maken van die twee samen, zijn twee handen/poten op een buik...
@ alle foto's: Wat leuk! En leuk topic. Wil bij iedere foto wel een reactie geven. Ik krijg het niet voor elkaar om mijn katten en zoontje samen "mooi" op de foto te krijgen... we blijven proberen....