tycho krijgt eigenlijk al vanalles ook ijs rijstwafeltjes koekjes van nijntje bambix koekje heel soms een lange vinger of een soepstengel
Glenn heeft vanmorgen voor het eerst yoghurt met geprakte banaan en peer op. Normaliter krijgt hij 's morgens een gewone fruithap met Liga en 's middags een koekje van Bambix. Vandeweek had hij zijn eten eerder op dan ik en hij keek het eten zó van mijn bord. Toen heb ik hem een likje appelmoes gegeven. Is tegen mijn principes, want wil hem zo lang mogelijk van alle extra zoete dingen weren. Ik bedoel met toegevoegde suikers dan he.
Iman mag bijna niets speciaals vanwege haar allergieen. Ze krijgt tussendoor rijstwafeltjes en soms een liga stap 1 (stap 2 mag ze niet)
Gijs wil niets anders dan zijn fles, fruit, groente, sap. Dus de lekkernijen bewaren we nog maar even
vanaf wanneer mogen ze af en toe een lange vinger? en wanneer kun je een patatje geven? laatst ritste ze het zo uit m'n hand ze had het bijna in der mond en k pakte het af ze begon me daar togg te huilen
yanouck vind geloof ik alles lekker. Gister heeft ze asperge soep gehad. En dat vond ze heerlijk. Maar dat geld ook voor aardappels met groente en vlees. Maar pannekoeken, brood en rijstenwafels gaan er heel makkelijk in.
Yeline krijgt tussendoor een meelkoekje of fruit heel af en toe krijgt ze een snoepje of één patatje laatst heeft ze wel een frikandel gehad haha maar ik doe het met mate ze is nog jong genoeg ze kan dr hele leven nog van alles eten.
faytje krijgt af en toe ook wel eens een patatje ik vind dat ook wel moeten kunnen! als je het maar met mate doet en goed in de gaten houd!
Lotte krijgt eigenlijk niks bijzonders tussendoor. Liga, rijstewafeltje, stukje peer ofzo, maar geen andere dingen. Ze mag pas met 8 maanden van het cb yoghurt erbij, dus dan ga ik nu nog niks anders geven. Ben bang dat ze er niet tegen kan. Alhoewel je dat natuurlijk snel genoeg merkt
Joey eet wel eens een lange vinger hoor, en hij vind ze geweldig Hij krijgt gewone danoontjes na zijn eten, of Yoghurt met roosvicee of diksap. Dus toen ik laatst in de stad was en alleen fristi voor hem kon krijgen heb ik dat bij wijze van uitzondering aan hem gegeven, wat een succes! Hij vond het heerlijk. Kan ik me ook wel voorstellen. Joey is overigens helemaal geen gevoelig kind... heeft geen allergieën en had bijvoorbeeld ook nooit krampjes of luieruitslag. Met een verjaardag een hapje taart, hij heeft ook al een raket waterijsje geproefd. Een likje slagroom, dat soort dingen maar niet in grote hoeveelheden en niet dagelijks Patatjes is ook een succes, hij kan ze zelf eten... Ach... Joey eet vrijwel ALLES
Als ze een liga of bambix koekje kunnen eten kunnen ze ook wel een lange vinger hoor. Persoonlijk geef ik Kylian geen lange vingers (op visite krijgt hij er af en toe wel 1) maar dat is dan alleen omdat er op die dingen een lading suiker zit en ik hem toch zo weinig mogelijk toegevoegde suikers wil geven. Een patatje, moet kunnen, helemaal als het er om 1 of 2 gaat. Ik vind het wel belangrijk dat ze alle dingen kunnen proeven. Kylian keek laatst ook zo naar onze borden, toen heb ik hem gewoon een boontje gegeven, dat ging met smaak naar binnen. Kylian krijgt ook wel af en toe een hapje soft ijs mee maar hij heeft thuis zijn eigen ijsjes. Gewoon zelf gemaakt van diksap. Voor de rest krijgt hij liga (2de stap) nijntje of een bambix koekje. Mag hij best een hapje van ons eten proeven (tomatensoep blijkt hij erg lekker te vinden). Groetjes Anita
Rick eet ook vanalles als tussen door. Fruit, rozijntjes, liga, nijntje koekjes, soms een hapje taart of slagroom en papa heeft hem zelfs ook al chocolade laten eten... Het gaat allemaal naar binnen, als het maar eetbaar is. Ook Rick kijkt het eten van ons bord - vooral als hij zelf al klaar is met eten en wij nog niet - en krijgt ook regelmatig een boontje of iets dergelijks gewoon zo in zijn knuistje. Oh en oma's tuinboontjes vindt hij ook erg lekker!
ja youame krijgt dan heel af toe iets duzz 1 patatje mag ze al weg een xtje eel af en toe wij eten bijna geen patat maar hoe zit dat met het zout wat erop zit dat mogen ze nog niet toch?
Ik geef yanouck ook alleen maar tussen 10 en 11 een tussen doortje liga, fruit of iets anders. En om een uurtje of 4 nog een keer weer. En als wij iets eten wat ze nog niet kent mag ze altijd en hapje proberen. en als ze het lekker vind en nergens last van heeft eet ze het de volgende keer ook gewoon. Het enige wat ze niet krijgt is diksap of roosvicee. Zodra ze dat op heeft en weer begint met spelen.... ook al is het zitten of liggend of kruipend. Ze spuugt meteen alles er weer uit