Ik kan ieder moment gebeld worden door de kinderchirurg met de uitslag van de CT-scan van onze dochter (ze heeft CCAM). Ik verwacht goed nieuws, maar toch ben ik hartstikke zenuwachtig. Ik heb geen idee op welk nummer ze gaan bellen dus er liggen hier 3 telefoons naast me. Ben ook bang dat de kleine wakker wordt net op het moment dat ik gebeld word, maar wil haar ook niet wakker maken, want ze is een beetje ziekjes. Het bereik hier in huis is ook niet geweldig dus ook een fearfactor! Zou om 15.45 uur gebeld worden, maar het is nu al 16.00 uur geweest. Ik ben gewoon helemaal aan het shaken Weet ook niet wat ik moet doen. Heb al 3 keer het aanrecht geboend en de woonkamer opgeruimd. Stofzuigen durf ik niet, want ben bang dat ik de telefoon dan niet hoor. Wachten is echt KILLING!!
Hey meid, wat spannend! Heb even moeten zoeken van CCAM is, maar klinkt best heftig al las ik dat het meestal geen kwaad kan. Ik hoop met je mee op goed nieuws
Nou, nog steeds geen telefoontje @mama van Joy, het kan in de meeste gevallen inderdaad weinig kwaad en in het geval van onze dochter lijkt het allemaal goed te zijn. Op de thoraxfoto was in ieder geval niks meer te zien. Toch ben ik wel benieuwd hoe nu verder. Gaat ze er mogelijk in de toekomst nog last van krijgen? Maar dan moet die chirurg wel bellen! Grrrr......
Wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt. Hopelijk bellen ze snel en is het een goede uitslag! Sterkte met afwachten!
Ik zou gewoon nog even bellen daar heen misschien zijn ze je vergeten. Wel erg slordig maar misschien krijg je ze nog te pakken nu..
Nou ja! Nog steeds niks gehoord! Zal ik zelf naar het ziekenhuis bellen of is dat aso? Ik bedoel, voor hetzelfde geld is hij/zij met een spoedoperatie ofzo bezig en dan ga ik lopen zeuren....
Ik zie hier op de brief dat je maar tot 16.00 kan bellen. Oh hier baal ik echt van! Gaat er nog een nacht overheen!
Meid morgen gelijk bellen zodra je kan, Maar erg slordig hoor van hun en zou het dan ook wel even zeggen dat je het wel erg vind dat je niets hoort.
Jeetje meid, wat vervelend... Maar misschien is er idd een spoedje tussendoor gekomen en belt hij straks alsnog? Anders zou ik morgenochtend gelijk zelf gaan bellen... Sterkte met wachten...
Jaaaaaa, ik ben net toch nog gebeld (door een ontzettend aardige chirurg). Helaas niet helemaal het nieuws waar ik op hoopte. Er is toch nog wat te zien in de longen en nu moeten we gaan beslissen of we willen laten opereren of niet. Gelukkig worden we wel goed begeleid en heeft hij meteen een afspraak voor een gesprek geregeld over 2 weken. Weer wachten dus. Ik had zo gehoopt dat de vlaggen uit konden vandaag (bij wijze van ). Maar goed, we laten het maar weer even bezinken.
Bedankt. Ben er een beetje onrustig van. Wat is wijsheid? Maar goed, denk dat we na het gesprek met de chirurg pas goed kunnen beslissen wat we gaan doen. Dan weten we meer wat het inhoud en wat de risico's zijn. Pffff...ik wou dat we eens uit die onzekerheid kwamen.
Helaas niet de goede uitslag die je hoopte! Hopelijk zorgt het gesprek ervoor dat je de juiste keuze maakt. Succes in ieder geval!
Gelukkig toch nog gebeld en geen nacht vol onzekerheid. Maar wel balen van het slechte nieuws. Succes met het nemen van een beslissing