Dochtertje bijna 7 weken wordt tijdens het slapen vaak wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nlovesn, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Hoihoi,

Mijn dochtertje wordt tijdens haar slaapjes en snachts ineens vaak wakker, dan huilt ze even en dan valt ze weer in slaap. Vannacht is ze zeker wel stuk of 10 keer wakker geweest dat ze een keertje huilt en dan weer slaapt.

Wat kan dit zijn, want dit had ze eerst nooit?

2. SelleBel

SelleBel Lid

12 dec 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi nlovesn

Geen idee wat het precies zou kunnen zijn. Wel denk ik de standaard dingen zoals de 8 weken sprong die eraan komt. Mijn dochter is nu bijna 2 maanden en was laatst 's nachts ook voor het eerst een keer wakker geworden, maar dat was maar één keer.
    Kan het misschien zijn dat ze overdag veel meemaakt? Zijn jullie drukker met haar geweest of is er iets veranderd in haar leventje? Dan kan het zijn dat ze dat 's nachts wat meer aan het verwerken is. Ik hoor wel heel vaak dat er babytjes zijn die 's nachts huilen, gilletjes maken en zelfs lachen. Ik denk als ze gewoon verder slaapt dat er niet iets heel erg kan zijn toch? Maar als je het echt niet vertrouwd en het huilen blijft zal ik misschien even langs de huisarts gaan. Want huilt ze overdag ook veel dan?

Sterkte ermee :D

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heeft ze het niet koud?

4. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    #4 nlovesn, 14 dec 2012
    Laatst bewerkt: 14 dec 2012
    Koud heeft ze het niet, ze voelt lekker warm aan en haar nekje en voetjes ook. Zijn gistermorgen even naar het weeguurtje gegaan, 's middags even naar de HA voor een ander medicijn voor de spruw en 's avonds een uurtje op visite geweest

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Die kleintjes zien steeds meer en hun wereldje wordt steeds groter en ze moeten dus best wel wat indrukken verwerken over de dag. dus het is goed mogelijk dat ze "droomt", ik denk niet dat je je er direct druk over moet maken. Zeker niet wanneer ze direct erna weer doorslaapt.

Deel Deze Pagina