Hoi, Voedings schema van Sophie is 07.00 11.00 15.00 19.00 23.00 Nu heeft zij maandag haar prikjes gehad en nu komt ze of veel eerder ( 2 uur,of ze slaapt langer door...maar vanmiddag heeft ze om 15.00 gehad en kwam om 17.30 alweer,en ik kon het echt niet rekken,ze ging echt krijsen,eerst had ik 60 gedaan en dat was nog niet genoeg toen weer 60 en op haar bedje gelegd en na 10 min huilen in slaap gevallen...maar moet ik haar laten slapen of toch rond 19.00 wakker maken? anders klopt heel me schema niet meer. Kan het zijn dat ze zo van slag is van haar prikje? op de dag slaapt ze ook niet ze was al van af 10.30 wakker en niet meer geslapen,je zag ook echt dat ze moe was... Groetjes,
Romeè zit ook ongeveer op dat tijdschema maar die krijgt 5 keer 180cc 6 schepjes weet niet hoeveel voeding je geeft?
Ja daar zit ik nu ook op.Maar wat zou jij doen ,ze heeft om half zes 120 gehad,terwijl ze eigenlijk om nu de fles van 180 had moeten krijgen...ze is alweer een beetje aan het dreine,zal ik zo toch maar 60 geven? Ik vind het lastig... Groetjes,
Hoi, ik zou niet zo superstrak met het schema omgaan hoor. Geef haar nu gewoon wat en kijk dan hoe laat ze weer komt. Succes. Groetjes
Ze is waarschijnlijk ook van slag van de prikjes, idd gewoon ff wachten tot ze weer komt. Ik doe Steven na de prikjes altijd in bad, heb idee dat de beentjes dan niet zo stijf worden.
ja ik zou ook gewoon wat geven wanneer ze daarom vraagt, en mischien ook lekker in bad doen wat hierboven ook word gezegd. bv 6 uur moet ze wat hebben en ze begint om 5 uur al te zeuren, ga je er gewoon tussen in zitten doe ik ook, ik probeer de tijden aan te houden maar soms wil dat gewoon niet, en de ene keer zit er 3 uur tussen en een andere keer weer vijf als ze zo zit te krijsen wordt je ook beetje van ik wel tenminste. suc 6 gewoon doen wat je gevoel je ingeeft, ook al krijgt ze een keer wat meer of minder voedingen als anders kuzz