Babyzwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jessica 1985, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

    Ik wil morgen graag naar babyzwemmen.
    Moet ik dan na het zwemmen direckt de fles geven,voor op tempertuur te komen?
    Want ik kan het daar niet warm maken. :(

    IK hoor graag jullie reacties.

    Liefs Jessica
     
  2. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik neem altijd een flesje met heet water en koud water mee! Dan kan ik het daar mixen. Maar dat kan alleen als je flesvoeding geeft.
     
  3. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    in het zwembad is het vaak al erg warm en als je kleinte meteen aankleed komt ze ook meteen op temaratuur....
     
  4. Niet meer actief

    tot wanneer moet je eigenlijk een warm flesje na die tijd geven. Wij gaan straks ook zwemmen en vroeg me af of ik nog warme melk mee moest nemen of dat een flesje sap ook goed is of beetje thee?
     
  5. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik wist helemaal niet,dat als je gezwommen had met de kleine,dat je een fles moet geven.. :oops:

    Groetjes,
     
  6. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,toet

    Het cb zei het tegen mij ,ik wist het ook niet hoor.
    Maar ben naar babyzwemmen geweest ,maar thuis de fles gegeven ging heel goed dus dat kan ook :D

    Liefs Jessica
     
  7. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah zwemt van 11 tot half 12 en daarna is ze zo moe dat ik vanaf het begin altijd al een fles mee nam. die meng ik thuis al en neem hem warm mee en geef het als we aangekleed zijn. Nu ze wat ouder is krijgt ze een broodje daar met de fles, wist eigenlijk ook niet dat het moest, is gewoon toeval...
     

Deel Deze Pagina