Babyzwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij gaan altijd zwemmen in een bad met een minimum aan chloor, dat extra warm is. Mag al vanaf 6 weken. Maar wij zijn begonnen met 6 maanden omdat ik het niet wist.
    Het is wel 1u rijden van waar we wonen.

Straks gaan we starten bij het babyzwemmen een dorp verder (10 minuten rijden). 't Is een gewoon chloorbad en niet extra verwarmd. We gaan eens kijken of het ook leuk is en dan kunnen we de twee combineren.

Over dat gooien, bij de andere zwemles (is op haptonomische basis), 'springt' Liene wel van de kant (ze gaat zitten en we laten haar dan voorover vallen) en gaat dan onder. Zo leert ze net om geen angst te hebben als het ooit gebeurt. Maar dat is mijn gedacht.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij zwemmen in een bad wat gezuverd is met ozon dus ook geen chloor
    en ook hier mogen ze voorover vallen in het water van de kant of van het vlot, moet alleen teun wel een zetje geven maar hij gata wel koppie onder vind hij prachtig.....

Saar is dat in Mol? ( Sunparcs)

3. Janette, nee Arendonk, de andere richting uit :D.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    jammer anders hadden ze volgende week samen kunnen zwemmen.........

5. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Hier in de regio worden verschillende lessen babyzwemmen gehouden.
    Maar inderdaad, bij het ene zwembad is het als vanaf 6 weken en de ander pas met 6 maanden.
    Ik ga volgende week ook beginnen.
    Het zwembad waar ik naar toe ga wordt gereingig door zoutelektrone. Dus geen chloor dampen meer!
    Water wordt verward tot 33c

Deel Deze Pagina