de laatste tijd hoor je overal dat er fotos en filmpjes, en van die slide shows van fotos enzo gejat worden. nu vroeg ik me af als je een slide show van filmpjes en fotos op photobucket maakt en die op je hyves zet of die dan ook te jatten zijn? iemand enig idee
Ik heb het even geprobeerd met mijn eigen slide show, en het kan inderdaad! Als je op de slide show klikt komen de foto's allemaal apart in beeld! Dus dan kan je ze opslaan op je eigen pc! Nou lekker dan, wist ik ook niet!
neej echt sjemig je kunt ook helemaal niks meer pfff! waarom blokken ze dat dan niet vanuit die programma's! moet je nu echt overal je naar doorheen zetten op die foto's of is er een andere oplossing?
Helaas er is helemaal niets aan te doen. Wat je kan doen, is je foto's watermerken, maar ook die zijn er met een schijnbaar met een programma weer af te halen. (voor de echte slimmerikken)
Je kunt het nooit helemaal voorkomen. Er zijn wel manieren om je foto's te beveiligen, zodat ze niet gekopieerd kunnen worden (dacht ik) maar dan nog kan iemand een printscreen maken en zo een kopie van je foto maken...
op hyves weet ik dat als je foto's,filpjes en slideshow erop zet dat er dan gevraagt wordt wie mag het zien dan kun je alleen vrienden er neer zetten als er dan een vreemde op jou site komt kan die die foto's enz niet zien
Ik heb op hyves mijn gehele profiel afgeschermd, alleen vrienden kunnen erop kijken. En foto's van onze vent mogen ook niet bij andere bekende van ons op hun pagina, meer kan ik er niet aan doen volgens mij...
als je niet wilt dat er fotos van jou of van jullie kinderen op het net terecht komen, dan moet je er niets opzetten. Het si niet normaal eigenlijk dat je je eigen foto niet meer kunt plaatsen zonder merkje of beveiliging. Wat een idioten lopen er toch rond!