Hallo allemaal! Ik ben heel benieuwd of er meerderen zijn die (in hun zwangerschap) Bach Bloesem hebben gebruikt. Omdat ik de hele dag door nare angstgedachten heb door mijn hormonen, ga ik in overleg met een psycholoog volgende week aan Bach Bloesem druppels beginnen om zo mijn hormonen weer proberen in balans te brengen en mijn angsten te verminderen/overwinnen. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Hoi, Voordat ik zwanger was, gebruikte ik soms Bach bloesem als ik bijv naar de tandarts moest! Werkt prima. Ik weet niet of je het mag gebruiken tijdens je zwangerschap. Ik hoop dat je je gauw beter mag voelen, veel sterkte!
Bach bloesem kun je gewoon gebruiken hoor in je zwangerschap. Zit niet veel in wat kwaad kan Ik heb ze ook veel gebruikt, vond het altijd wel fijn.
De eerste keer ik dat gebruikte was in de zwangerschap. Het mag gebruikt worden, heb dit nagevraagd aan huisarts en aan apotheek. Ik heb het een tijdje dagelijks genomen, en dat had in het begin zeker effect. De eerste maal dat ik ze nam, had het een enorm kalmerende en positieve invloed op mij. Ik ben er zelfs de drukke familiefeesten in de kerstdagen mee doorgekomen. Uiteraard is dit persoonsgebonden, de ene mens gaat daar niets van voelen, anderen dan weer wel. Ik zou zeggen, probeer het, het kan maar helpen! Succes!
Bach bloesem kan zeker helpen, hier in huis geregeld gebruikt voor zowel de dieren als mezelf, tijdens de zwangerschap niet omdat ik het niet nodig heb. Er is zelfs een bach bloesem voor zwangere vrouwen, genaamd bach bloesem 53. Dus bach bloesem kan zeker tijdens zwangerschap gebruikt worden.
Wel is het verstandig dit te gebruiken in goed overleg met een homeopaat of huisarts zodat je wel de juiste dosering zou gebruiken
helemaal eens met wat Yotsuba zegt! Doordat je zwanger bent, kun je veel gevoeliger zijn. Ik gebruik ook de druppels en vind het heel fijn als ik angstig ben. Maar wel in een veel lagere dosering dan toen ik niet zwanger was. Op advies van de homeopaat hebben we het langzaam op gebouwd tot de juiste dosering. Liefs, Ziezo
helemaal eens met mijn twee voorgangsters... ik freubel ook wel het een en ander met bach bloesems... maar ik zou nu ik zwanger ben niet zelf aan de slag gaan. - je bent veel gevoeliger - je kan anders op dingen reageren - de moederflessen zijn op alcohol basis Maar dat neemt niet weg dat ik denk dat het (in overleg met een goede therapeut) beter is voor de baby dan chemische middelen!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben hele nare angstgedachten en soms ook hele nare beelden voor me. Dan ben ik bang dat ik straks niet van mijn kindje kan houden of het zelfs wat aan zal doen! (wat ik NOOIT, NOOIT, NOOIT zal doen, want het kindje is zooooooo gewenst!) Maar het is net of ik op het moment mezelf niet ben. Op psychologisch advies kan ik beginnen met Bach Bloesems. Hij raadde mij inderdaad aan om de zwangerschaps-bach bloesem te nemen, maar ik had zelf zoiets: is de Cherry Plum niet beter? Die is helemaal afgestemd op hoe ik mij voel, maar hij adviseerde toch die andere. Mag ik vragen welke jullie gebruiken?