Haii wou me aanmelden voor weightwatchers maar wat is dat duur zeg!! iemand nog een goedkopere oplossing? groetjes
Naar en diëtiste gaan. Of zelf doen en kan op je kilo calorieën letten.. Dus eten waar heel veel kcal in zitten niet eten. Veel water / cola light / ranja light drinken .. En van alles minderen. Zo at ik bijv smorgens 4 boterhammen. Eerst terug gebracht naar 3 nu nog met moeite 2.. Om de zoveel tijd kleine gezonde hapjes.. Met Google kom je een heel eind Heel veel succes
Ik heb me gisteren aangemeld voor online cursus. Het id in het begin even duur, maar daarna 15 euro per maand. Maar het is wel echt de moeite waard, vorige keer met gemak 20 kilo afgevallen zonder het idee te hebben echt te lijnen
dat kost je een godsvermogen aan eigen risico a 350 en is vaak duurder Gewoon zelf op zoek gaan op internet en je verdiepen in calorieën en je BMR. Zo ben ik 30 kilo in de laatste 6 maanden afgevallen en van maat 42 naar maat 34/36 gegaan En wat betreft een stok achter de deur... als je er zelf voor 200% achterstaat gaat het je lukken.. JIJ moet het doen en niemand anders, en je moet het vooral voor jezelf willen en voor niemand anders.
Oke Dankje wel meiden! Klopt als je er geld voor moet betalen dan heb ik zeker een stok achter de deur maar kan iemand me vertellen wat je eigenlijk helemaal niet meer mag hebben? of juist wel? dan heb ik een beetje een idd van hoe en wat
Ok sorry ik wist niet dat je moest betalen voor de dieetist .. Ik ben 2 jr geleden gegaan.. En hoefde niets te betalen Nogmaals mijn excuses
maar voor 10 kilo na een dieetiste te gaan vind ik ook al wat overdreven maar wel bedankt voor je tip
Je mag in principe alles Je krijgt een x aantal punten per dag en x aantal extra per week. Die punten moet je op maken , die extra punten optioneel. Als je aan de regels houd dan val je 1 A 2 kilo per week af. Jf moet bijv 2 liter water drinken, 5 stuks fruit/groenten 2/3 calcium producten, 5 % per dag mag koek en snoep zijn. Hoeveel iets qua punten kost. Verschilt heel erg en id eigenlijk niet zonder programma uit te rekenen. Maar 4 boterhammen kosten ongeveer 8 punten. Zolang je iedere dag je punten op maakt en alles goed plant val je af. Je kan dus allee eten zolang je het maar plant. Ook kun jr. Door sporten punten verdienen Beetje warrig verhaal misschien maar zo werkt het ongeveer. Het word duidelijk uitgelegd
Ik ben voor tien kilo naar de diëtist gegaan, dat word gewoon vergoed als je fatsoenlijk verzekerd bent hoor. Overdreven of niet, ik heb nieuwe broeken moeten kopen erdoor...
Je mag eigenlijk alles. Het wordt verdeeld over punten. Ik mocht er bijvoorbeeld 26 per dag en had er 49 per week extra. Ik heb ooit eens uitgerekend en kwam uit op ongeveer een punt per 50 kcal. Maar bij meer vet of suiker is het sneller een punt. Maar dit zou je zonder app als leidraad kunnen houden. Belangrijk is dat je gevarieerd eet, snoepen mag, maar kost veel punten en je moet ook genoeg vitamine en mineralen binnen krijgen. Je leert dus echt keuzes te maken. Ik heb trouwens ook ooit streep je slank gedaan. Moet je maar eens googlen, was ook niet zo duur.
En het voordeel is, dat je andere patroon aan leert/went... Dus dat je eigenlijk minder kans hebt dat je terug val.
Ken je niet iemand die de WW doet? Dan kan je het punten boekje kopieren en online even uitrekenen hoeveel punten je mag hebben.
Per 1/1/2013 is dietetiek weer terug in de basisverzekering voor 3 uur. dat zijn aardig wat consulten (van 15 a 20 minuten per keer). Je kan ook mailen of telefonische afspraken maken. Sommigen hebben het ook in hun aanvullende pakket. Geen sorry zeggen hoor!
Hier doet vriendlief ook ww en tot nu toe op 2 weken tijd 5 kilo afgevallen. Hij had ook echt iemand nodig die hem opvolgt, hij doet de cursus in de regio, niet online. Ik houd zijn schema en eten en punten bij Wel een werkje vind ik om alles uit te tellen maar tot nu toe heel doeltreffend. Vind je op marktplaats geen boeken? Hij mag 51 punten en 49 extra. Omdat hij naar het schijnt groot is dus heb wel wat om te verdelen. Hij eet meestal smorgens havermout met magere melk, fruit, koffie zwart. Smiddags 4snede bruin brood met kippewit en met komkommer en tomaatjes, sla en mager yoghurtje. In de avond kan hij redelijk goed meeeten. Zijn extra punten gebruikt hij om om zondag een kleine friet te kunnen eten. Fruit en groenten mag hij zoveel hij wil daar staan geen punten op. Hij zegt tot nu toe nog geen honger te hebben gehad. Hij gaat 1keer per week zich laten wegen om toch iemand te hebben die hem controleert..
Je kunt ook naar een gewichtsconsulente gaan. Ligt er aa hoe je verzekerd ben kun je dat ook nog terug krijgen. Komt uit de aanvullende verzekering dus gaat ook niet van je eigen risico af.
Nee helaas niemand die ik ken die dat doet.. m'n vriendinnen kijken niet zo nauw nu dat ze kinderen hebben .. maar vind het zelf wel erg belangrijk. Ik ga er vanavond ff beter voor zitten en de site doorlezen want wat jullie zeggen lijkt me wel wat ! Nu m'n dochtertje naar de gastouder brengen en zelf werken Alvast heel erg bedankt voor jullie tips Fijne dinsdag en misschien tot vanavond