Bach Rescue Spray

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kabouter Klus, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kweenie of we dit nog gaan halen voor morgenochtend, maar ik probeer het maar even...

Morgen (14:05) ga ik vliegen; heb daarvoor al speciale reistabletjes van de huisarts, die meestal goed werken.
    Maar................... hoewel ik tot nu toe weinig last van kwaaltjes heb, merk ik dat de misselijkheid nu toch al een beetje op komt zetten.
    Ik heb altijd een flesje Bach Rescue Spray op zak, waar ik vaak veel baat bij heb, maar ik vraag me af of ik dit nu wel mag gebruiken, omdat er 27% alcohol inzit? Je moet dit spul een paar keer op je tong sprayen, dus je zult niet zo heel veel binnenkrijgen, maar toch...

Mochten we elkaar mislopen (dat ik pas antwoord krijg als ik al weg ben ;) ) dan vraag ik het morgen op Schiphol nog effe na...

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kabouter Klus,

helaas heb ik je dus net gemist! Laat me even weten wat ze vonden van die spray. Ik geloof niet dat het met de zwangrschap wordt aangeraden, maar dat weet ik niet zeker. Hele fijne vakantie in ieder geval, geniet ervan!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina