Binnenkort zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. Nu hebben we zonder hun mede weten al met een tante (zus van moeder) datum geregeld en het eten. Maar nu het plan is om Chinees te halen en dan iedereen betaald voor zichzelf en een beetje voor mijn ouders. Wij zijn momenteel niet in staat om het hele bedrag zelf te betalen, nu ben ik opzoek naar een tekst voor op de uitnodiging waar het op slaat dat het cadeau het diner is en of ze dan mee willen betalen. Wie O wie heeft hier ene leuke tekst voor
ik heb geen leuke tekst maar bel iedereen gewoon en vraag of ze voor hunzelf willen betalen en iets extra`s voor jullie ouders zo doen wij t altijd niemand die dat gek vind mijn opa en oma zijn nu volgende maand 50 jaar getrouwd en wij geven ze een kado iedereen deelt mee en gaan dan nog met zijn allen uiteten eigen kosten en opa en oma worden betaald
Ik zou de familie leden inderdaad bellen en hierover informeren.Lijkt mij handiger dan dat je dit in een uitnodiging zet.
Ouders hoeven geen bijdrage te doen alleen de gasten. We halen Chinees en we hebben zitten rekenen en dat komt alsnog op 150. Er komt ongeveer 20 man. Daarbij nog drinken wijn,bier,frisdrank. Dat geld hebben we gewoon niet! Opzij hmm als ik dat had gekunt maar niet iedereen is in die positie om te sparen in deze tijden
Sorry,ik had inderdaad verkeerd gelezen. Heb het weer gecorrigeerd. Het is nog vroeg zullen we maar zeggen haha Maar wat ik hierboven ook voorstelde is dat ik gewoon de familie zou bellen en een vast bedrag afspreken wat iedereen dan kan doneren. Bijv 10-20 euro per persoon.Ik denk dat je dan al heel ver komt. Alsnog sorry voor mijn ondoordachte reactie. Succes met het organiseren. Groetjes.
"Graag doen we het eten cadeau en aangezien we in tijden van crisis zitten, wil ik jullie vragen om een deel te betalen voor jullie zelf en wat extra's voor het eten van papa en mama. Zo houden we het voor iedereen leuk!" zoiets?