Feiten en fabels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aappie20, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Vandaag vertelde ik tegen mijn beste vriendin dat we gaan kijken of ons een tweede wonder gegund word. Haar eerste reactie was leuk! Maar jullie willen wel echt een meid nu zeker... Mijn reactie was alleen maar :(:$ haar verteld dat het mij echt niet uitmaakt als het maar gezond is en een geweldige baby. Tuurlijk na een jongen zou een meid leuk zijn maar kom op he 2 knullen die lekker een boomhut bouwen of in de bagger liggen te rollen (oké dat kan een meid ook maar even voor het idee)

Toen begon ze zonder mijn vragen hierom (hier denk ik niet eens over na!) manieren te vertellen hoe een meid te krijgen.

- 2 dagen voor de ovulatie klussen verhoogt de kans
    - bepaalde standjes

Heb hier flink om gelachen nadat ze wegging en ging toch eens even kijken er blijken serieuze gender consulten te bestaan (ik val hier niemand over aan die dit overigens wel gaat doen of heeft gedaan)
    En natuurlijk ook de leuke fabels over wel niet doen, bad geen bad wel koffie geen koffie..

Wie heeft er nog meer leuke fabels en feiten ook over de theorie je draagt een jongen als, bij een meid heb je pukkels of meer trek in weet ik veel wat.

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor veel dat je bij een meisje sneller/ erger misselijk bent.

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Grappig! Gister las ik op nu.nl dat iemand (weet niet meer wie) een zoon wil en beide ouders moesten veel augurken en zout gaan eten om de kans op een jongen te vergroten.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier een meisje en ik was vrijwel niet misselijk, hoor! ;)

5. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Hier ook een meisje en totaal niet misselijk geweest.

Ze zeggen wel dat zaadcellen met chromosoom voor meisje langer leven dan die van een jongen,maar die van een jongen zwemt sneller. Dus alzje een meisje wil, zou je voor de eisprong moeten klussen.

Deel Deze Pagina