kou, verwarming en droge jeukende huid.

Discussie in 'De lounge' gestart door Margha, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Nu het weer kouder word en de verwarming aangaat krijg ik weer een droge huid, het is soms jeukend met af en toe kleine pukkeltjes. Dit is het ergste in mijn gezicht. Vorig jaar al een crème van de apotheek geprobeerd, maar deze helpt niet echt. Waardoor ik uiteindelijk een zalf van de HA kreeg. Ik werk met ouderen waar de verwarming vaak hoog staat.
    Weet iemand een goede dagcreme die geschikt is voor mijn huid, nu gebruik ik nivea.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik gebruik ivm droge huid een dagcreme voor de rijpere huid. Voor oudere dames zeg maar..die hebben vaak ook een droge huid doordat hun huid dunner word.
    Werkt goed, ik gebruik die van de aldi. Heel raar, maar die bevalt me het beste.
    eerder vanalles geprobeerd, dure merken, biologische producten etc.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik heb wel eens gelezen dat de dagcreme van de aldi als beste uit de test kwam.
    Bij de tuinen kwam ik de crème van weleda tegen voor de gevoelig de gevoelige huid.
    Iemand bekend mee?

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    En thuis bakjes water aan je verwarming hangen, werkt ook super!

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    die bakjes water thuis was ook mijn tip. Ik heb extreem droge handen sinds de bevalling en het enige dat werkt is creme van dr van der hoog dat glycerine bevat. Er is ook een witte pot maar die voelt plakkerig aan na het smeren, de blauwe pot heeft dit niet. Stop ook een potje in je handtas en smeer héél vaak. Draag met schoonmaken en afwassen huishoudhandschoenen!

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Bedankt voor de tip maar thuis stoken we vaak op hout.
    Ik heb het idee dat ik er het meeste last van heb op mijn werk. Een beetje lastig. Haha

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Wat is de kleur van het potje van de crème die je van de aldi gebruikt? Ik heb begrepen dat ze verschillende soorten hebben. Ik wil zo meteen boodschappen gaan doen en wil eens gaan kijken.:)

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ouderwetse uierzalf kan ook helpen.ook ik heb last over m'n hele lichaam...

Deel Deze Pagina