Nu het weer kouder word en de verwarming aangaat krijg ik weer een droge huid, het is soms jeukend met af en toe kleine pukkeltjes. Dit is het ergste in mijn gezicht. Vorig jaar al een crème van de apotheek geprobeerd, maar deze helpt niet echt. Waardoor ik uiteindelijk een zalf van de HA kreeg. Ik werk met ouderen waar de verwarming vaak hoog staat. Weet iemand een goede dagcreme die geschikt is voor mijn huid, nu gebruik ik nivea.
Ik gebruik ivm droge huid een dagcreme voor de rijpere huid. Voor oudere dames zeg maar..die hebben vaak ook een droge huid doordat hun huid dunner word. Werkt goed, ik gebruik die van de aldi. Heel raar, maar die bevalt me het beste. eerder vanalles geprobeerd, dure merken, biologische producten etc.
Ik heb wel eens gelezen dat de dagcreme van de aldi als beste uit de test kwam. Bij de tuinen kwam ik de crème van weleda tegen voor de gevoelig de gevoelige huid. Iemand bekend mee?
die bakjes water thuis was ook mijn tip. Ik heb extreem droge handen sinds de bevalling en het enige dat werkt is creme van dr van der hoog dat glycerine bevat. Er is ook een witte pot maar die voelt plakkerig aan na het smeren, de blauwe pot heeft dit niet. Stop ook een potje in je handtas en smeer héél vaak. Draag met schoonmaken en afwassen huishoudhandschoenen!
Bedankt voor de tip maar thuis stoken we vaak op hout. Ik heb het idee dat ik er het meeste last van heb op mijn werk. Een beetje lastig. Haha
Wat is de kleur van het potje van de crème die je van de aldi gebruikt? Ik heb begrepen dat ze verschillende soorten hebben. Ik wil zo meteen boodschappen gaan doen en wil eens gaan kijken.