okee ik meende iig via youtube te zien dat het ging zoals mijn witte stukje, ali was er iig wel even kapot van, gister in de voorstukjes moest ze flink huilen
Ik heb het net even gegoogeled en heb het hele gesprek op internet gelezen haha. Ben altijd weer veel te nieuwsgierig.
weet door het googelen over 'wie had er een vriendin' ook wie gewonnen heeft, beetje jammer maar blijf wel kijken en dat nieuws van frank, jeetje, erg apart! bedankt dat je het hebt weggezet hihi
dames ik dacht echt dat Justin zou winnen!! Ik vond hem zo leuk! Maar wat een drol. Ik weet nu ook wie er gaat winnen, dacht tot zondag dat de winnaar degene was die een vriendin had dus ik moet even omschakelen haha.... Ik ben erg benieuwd wat er met Frank is... Ben blij dat die advocaat eruit is; ik vond hem een beetje stijf en nerderig... en wat was Kasey een freak he? Heerlijke serie ghe ghe
Jullie zijn nog bij de Nederlandse versie (tenminste die NU word uitgezonden in NL) ik ben al bij de volgende, die is ook weer erg leuk, wat ik ook kijk is bachelorpad (daar kunnen ze geld winnen en gaat minder over liefde zeg maar) is ook erg leuk om te kijken!