Zit ik net opsporing verzocht te kijken komt er een zaak voorbij: Een jongeman van 16-26jaar oud heeft geprobeerd een oudere man (93) te beroven. Toen dat niet is gelukt heeft hij de man van 93 aangerand. Ik vind het absoluut niet leuk voor de man en het is uiteraard super zielig. maar ik vind het wel verbazingwekkend dat een jongen van 16-26jaar aan z`n trekken denkt te komen bij een man van 93jaar. Hoe ziek ben je dan? Als het mijn zoon is lach ik hem eerst heel hard uit voor ik hem naar de politie breng. Ik mag er niet over oordelen maar die dader vind ik wel een behoorlijke idioot, een man van 93 die aangerand word door iemand van 16-26jaar dat verwacht je gewoon niet. En uiteraard elke aanrander is een idioot. Nogmaals: ik vind het wel heel erg voor de 93jarige man.
Ik zie hier niet de humor van in. Zou je je zoon ook uitlachen als hij een vrouw van 93 aangerand had?
Tja, ik begrijp ook niet hoe een volwassen vent aan zijn trekken kan komen bij een kind van bijv. 2 jaar.. Zou je je zoon dan ook uitlachen? Net als Maartje zie ik hier absoluut de humor niet van in..
Na de reacties gelezen te hebben merk ik nu dat lezers het verkeerd op zouden kunnen nemen,dat was niet mijn bedoeling. Lachwekkend is een verkeerde woordkeuze geweest maar het is Verbazingwekkend Ik zal daarom even mijn eerste berichtje veranderen, zodat het niet verkeerd word opgevat. Als mijn zoon een vrouw van 93 zou aanranden zou ik hem ook uitlachen voor ik hem aan de politie uitlever. En als mijn zoon een kindje van 2aanrand, dan hoef ik me zoon echt niet meer te zien, en lever ik hem ook uit aan de politie. En uiteraard vind ik het super zielig voor die man. Meestal als een jongen van 16-26 iemand aanrand dan is het iemand van z`n eigen leeftijd. Lullig gezecht misschien maar een man van 93, is toch niet echt sexy meer, het oog wil toch ook wat lijkt mij. Ik snap gewoon niet waarom je dan een man van 93 aanrand. Dat hij iemand die zo oud is aanrand vind ik persoonlijk wel een beetje raar. Een normaal iemand rand niemand aan uiteraard, maar om nou een man van 93 aan te randen vind ik gewoon heel vreemd.
Ik snap alles wat je zegt. Maar wie ook wie aanrand ik vind het allemaal even verschrikkelijk. Qua kinderen verschrikkelijker maar dat komt omdat een kind echt hulpenloos is.