Bacicoline-B

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door momo83, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Hallo,

Ik heb van de KNO arts bovengenoemde druppels gekregen vanwege een klein gaatje in mijn trommelvlies. Hij vertelde dat ik dese druppels van hem best mocht gebruiken in de zwangerschap maar ik ben huiverig. Er is onvoldoende bekend of het schadelijk is. Ik overweeg ze niet te gebruiken.

Wat denken jullie? Tijdens borstvoeding mag je het wel gebruiken. Dst vind ik dan weer tegenstrijdig. Wat zouden eventuele gevolgen kunnen zijn? Er zit ook hydrocortison in, en antibiotica.

Alvast bedankt voor het antwoord

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Momo83,

ik denk dat de druppels heel lokaal werken en dat het effect voor het kind nihil zal zijn. Zeker als de arts dit zegt. er wordt altijd voorzichtig gedaan met medicatie, de bijsluiters worden ook door de fabrikanten gemaakt en die willen géén risico's lopen. Maar goed, als je denkt zonder te kunnen en de arts heeft het niet nadrukkelijk aangeraden kun je altijd overwegen het af te wachten op geleide van je klachten. Maar goed, ik ben geen arts.

Groetjes Brigitte

3. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord. Vind het erg lastig allemaal. Misschien dat ik t dan 1x daags ga gebruiken.

Deel Deze Pagina