Welke sportbh

Discussie in 'De lounge' gestart door EsWi, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EsWi

EsWi Lid

16 dec 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een goeie sportbh, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie weet kan iemand mij een hele goede adviseren :)

Ik zoek een sportbh voor spinning. Mijn voorkeur ligt bij een racerback, omdat deze bandjes niet afzakken en je bijna alle kleding erover kan dragen zonder dat je tegen zo`n niet charmante bh aankijkt. Ook het liefst niet te hoog voor en niet dat je tepels er supergoed door te zien zijn..allerlei eisen en ik weet niet of ze reëel zijn.

Welke sportbh dragen jullie bij spinning of iets vergelijkbaars? En welke raden jullie aan?

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zoek ook nog een goeie, maar mij is verteld dat het belangrijkste is, dat er een kruis op je rug zit. Dus geen bandjes die over je schouders lopen. Verder moet hij zo zitten dat er dus geen beweging meer is in je borsten. Qua merk weet ik niet welke de beste is. Hunkemoller verkoopt dacht ik wel goede sport BH's en anders in een sportwinkel even kijken.

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik heb er 1 van adidas.
    Met een kruis op mn rug, sluiting aan de voorkant, zijn er in het zwart en wit.
    Zit echt ideaal!
    Ik doe ook spinning en heb geen last dat ze alle kant op schudden ;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb meerdere geprobeerd, en heb er nu 2 van de Action en die bevallen echt heel goed! Voor 5 euro gekocht dacht ik, geloofde er geen drol van maar mijn schoonmoeder was er goed over te spreken dus dacht 'waarom niet proberen'.
    Bandjes zitten gekruist over mijn rug. Ik heb het met paardrijden aan trouwens. Toch redelijk wat gehobbel :)

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Met hardlopen had ik er altijd een van Shockabsorber. Was echt een hele goeie. Bij een hardloopwinkel gekocht. Niks geen gezwiep meer ofzo (ik had toen c) Ze zijn wel prijzig trouwens.

Deel Deze Pagina