hoi iedereen, ik ben Nicky 24 jaar oud en gaan beginnen voor ons 1e kindje. na lang te moeten hebben gewacht is mijn vriend er eindelijk ´klaar´voor. kan niet wachten maar wil er in het begin er niet te veel mee bezig zijn ookal zal dat toch onbewust moeilijk worden.
bedankt allemaal heb alleen het iedee dat het nog wel even gaat duren.... is het raar dat je uberhaupt twijfelt aan je vruchtbaarheid........
Hoi Nicky, Ik heb hetzelfde hoor.. Eind augustus gestopt met de pil... En het zal vast allemaal zijn werk wel gaan doen zoals het hoort, maar ook ik twijfel eraan... 'Zal het allemaal wel lukken?' Ik zit met smart te wachten op mijn eerste menstruatie, alsof het dan pas echt allemaal kan gaan beginnen Veel succes in ieder geval! Hopelijk verloopt alles voorspoedig! Groetjes Maaike
hey! welkom! het is niet raar om daar aan te twijfelen.. er gebeuren zo veel rare dingen tegenwoordig het is alleen maar goed om voor bereid te zijn! je zal misschien op dit forum ook wel verhalen lezen zoals de mijne waar het wat langer bij duurt.. Gewoon goed je foliumzuur slikken en proberen positief te blijven en lekker door gaan met je dagelijkse leven! En vooral lekker blijven genieten! hihi
Welkom! Het is inderdaad bijna niet mogelijk er niet mee bezig te zijn maar ik vind dat ook niet uitmaken. Je wilt nu eenmaal het liefst zo snel mogelijk zwanger zijn en het is logisch dat je daar veel mee bezig bent