oo hahahah wauw was die dingen al helemaal vergeten. ja was leuk vroeger en ik had ze ook maar ik zie me er nu echt niet meer mee lopen.
Hoe gaaf is dit?! Denk dat men me wel raar aan gaat kijken als ik met een ketting vol speentjes op mn werk verschijn. wel leuk... jeugdsentiment.
hihi cool! ga er ook zeker voor kijken. maar wat ik me afvraag vroeger had je ze ook met glittertjes hebben ze die nu ook?? als ik straks ergens loop en en zie een volwassen vrouw met speentjes en klaparmbandjes kan het niet anders als dat zij een zp lid is
Haha denk dat je wel even raar kijkt ja als je een volwassen vrouw ziet lopen met zo'n ketting (Nah ja, wie weet word het weer helemaal 'in' ) Die van mij ligt hier ergens rond te slingeren als speelgoed.
Het eerste wat ik dacht toen ik het las: Hebbeeeeeee Hebbe hebbe hebbe!!! Ik wil weer zo'n retro spenen ketting! Goede reden om dus naar de action te gaan morgen
Toevallig heb ik afgelopen zomer nog een paar gescoord op de rommelmarkt. Leuk voor mijn dochtertjes dacht ik nog
haha ik kreeg vroeger ooit op een verjaardag 2 van die mega spenen. nooit geweten wat ik ermee moest....tot vandaag
*krabt zich ook even achter de oren: wat is er met mijn speentjes gebeurd??? Wij konden ze bij de chinees ook uit de muur trekken (je weet wel uit van die kauwgomballenautomaten. Maar eh... nee ik vind ze te gevaarlijk voor mijn oraal gefixeerde peuters... Dus ik ga ze niet halen! Ja misschien voor bij de ingelijste babykleertjes straks
het zijn er meer dan 3 hoor...... ik heb ze van de week toevallig mee genomen omdat ik ze te leuk vind!!
dat is ook een leuk idee!!! ik had ze meegenomen gewoon voor het hebben, liggen hier nog in verpakking, maar dat vind ik wel een erg leuk ideee!!
Ik zag ze vandaag toevallig ook liggen bij de action! (Had dit topic nog niet gelezen) en dacht gelijk, die moet ik hebben!!! Dus ik heb ze gekocht!
uhm.. die dingen werden populair omdat ze gebruikt werden bij raves.. als je xtc had gebruikt klapperden je tanden zo en was uit de jaren 90.. hakkuh
o haha nostalgie, die goede oude tijd, alles komt weer terug, vind ik wel leuk opzich. heb ze nog niet gezien overgens. ga ze ook niet halen, maar vind het wel heel leuk.
Haha wat gaaf dat die er weer zijn! En verkocht als 'rage' 'hot item'! History repeats. Ja, ik had mn hele ketting volhangen, echt een stuk of 30/40 schat ik. Zwaar inderdaad haha. Ik ga ze nu niet meer kopen, maar denk wel weer even terug aan die goede oude tijd
Oh echt? Zijn ze er nog? Ik zie nu pas dit topic en ben nog niet in de stad geweest... Vroeger had ik verschillende aan een ketting haha.