heb jij dit ook weleens gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dat je zoveel heb gegeten dat je er buikpijn van krijgt, bijna geen adem kan halen en dat je beter omgerold kan worden dan dat je naar de wc ofzo zou lopen?

ik ben weer té gierig geweest net:) zaterdag is het eten-besteldag bij mij. dan zijn de kids naar hun vader heb ik geen zin om te koken. vandaag heb ik besteld:
    pata speciaal
    vlammetjes ( 5 stuks)
    hamkaassoufle met pinda saus
    broodje pikanto met pinda saus

en ja ik zat vol met heb me lopen volproppen want het was zo lekker. en nu zit ik hier, helemaal uitgeteld op de bank wachtende tot het eten een beetje gezakt is en ik weer tot leven kan komen

grrrr waarom kon ik niet stoppen met eten!

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wauw....
    dat is wel enorm veel..

En nee ik vind het helemaal niet prettig om zo veel te eten. Sorry

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja zeker.

Als me kids weg zijn en financieel laat het me toe. Dan bestel ik graag een broodje shoarma voor me zelf met gebakken aardappelen en alles gaat dan op en daarna zit ik zo vol. Hahah

Dus ja.

Ach ja kids weg lekker uit buiken op de bank zou ik zeggen.

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ah ja als de aardappelpan leeg moet, voornamelijk hutspot.. kan je me rollen! Kwam er laatst achter dat ik een kilo wortels en 2 uien + aardappels samen met mn man opgegeten heb... Ik was zo beroerd!

5. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Dan was je niet gierig! Gulzig bedoel je denk ik?

Wat mij vaak helpt daarna is een glas melk, dan voel ik me niet meer zo vol, zit een stuk lekkerder ;)

6. lennylenn

heb nu geen melk in huis:( meestal drink ik spa rood maar ook dat heb ik nu niet

7. Jel

Jel Niet meer actief

Maar waarom heb je dan zoveel besteld? Een patatje met iets erbij, ok... Maar daarbij nog 4 of 5 snacks. Pfff.....

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nee eigenlijk niet want als ik vol begin te raken stop ik meteen anders smaakt het me ook niet meer.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Eigenlijk niet, ik stop meestal wel op tijd. En nu met de baby tegen mijn maag krijg ik al helemaal niets weg :D Al kan ik me weleens te buiten gaan aan McDonald's, een keer in het jaar ofzo. Daarna voel ik me toch vol en slecht, ook al eet ik niet buitensporig veel (gewoon een menu en dan krijg ik de friet de helft van de tijd ook niet op).

10. lennylenn

zelfs toen was ik zo gulzig als wat! en daarna spijt hebben want dan hing ik kotsend boven de pot;)

11. lennylenn

goeie vraag hahahaaa. ik begon met een patatje en dacht van o daar hoort iets bij..toen kwam de kaassoufle erbij en dacht oo wacht ik ben dol op vlammetjes dus hoppa ook erbij.
    daarna was het hmm maar die soufle en vlammetjes zijn zo mini er moet nog iets bij dus een broodje picanto....

en dan zou je mischien denken van o je zal het ook wel op de weegschaal terug zien. nou mooi niet,ik ben juist heel dun:(

12. Jel

Jel Niet meer actief

Oh best een herkenbare gedachte. Alleen jij kan het dan kennelijk 'hebben', ik kom een kilo aan van elk koekje wat ik eet lijkt het wel. :) Echt niet normaal.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jahoor zijn hier vaker mijn ogen groter als mijn maag.soms eet ik wel door, soms niet.bij veel pijn in het lichaam kan ik gigantisch bunkeren haha en heb er dan ook geen last van, verbruik dan heel veel. dus zo wel eens in de kroeg hier gezeten ( korset om, ik wou perse mee, maar had hernia)en ik at 2 kilo spareribs, aardappels, beetje groente weg, de 3 mannen deden een wedstrijdje maar ik won haha.

14. lennylenn

ooo mag ik die aanleg dan:D ik zou een moord plegen voor wat aanleg. dik zijn is mischien niet leuk maar dun zijn is ook verschrikkelijk

ik was zo ontzettend blij toen ik wat kilootjes extra had na de bevalling. helaas waren die na 6 maanden allemaal weer foetsie. en kom geen gram aan

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hihihi heel soms herkenbaar. meestal stop ik op tjd hoor. maar wat jij opeet kan ik ook hoor. meestal hier boord friet met 2 snacks. maar het zijn er soms ook 3. heerlijk

16. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja hoor, herkenbaar!!

17. silvermist

silvermist Niet meer actief

ook hier herkenbaar, wel niet zoveel als jou want ik heb meestal een friet en een snack en als de friet op is dan hoef ik eigenlijk de snack niet meer, en toch eet ik hem op :cool:;)

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    alleen bij de wok.. daar vergis ik me telkens in!

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik heb dat ook wel keertje gehad, had ik zoveel gegeten dat ik niet eens meer recht op kon lopen van de buikpijn! Was toen bij vrienden en heb helemaal gebogen over straat gelopen naar huis toe! Was toen een jaar of 14.

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh ja, pfff, ik had het een tijd terug toen we bij de Griek waren wezen eten. Ik had een voorgerecht op, mijn hele hoofdgerecht verslonden en toen ook nog ijs én een latte macchiato gedronken. En als klap op de vuurpijl kregen we nog een gratis drankje van het restaurant. Nounounou, wat was ik beroerd zeg toen we naar huis liepen. En mijn man bleef maar praten over het eten. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat als hij nou nog doorging met dat gepraat over eten ik de hele teringzooi onder zou kotsen. Echt zeg, wat had ik een spijt van dat overdadige gevreet ;).

Deel Deze Pagina