Hoi allemaal! Ik ben 32 jaar en heb al een dochter van 13 jaar uit een eerdere relatie. Sinds 4 jaar heb ik een hele lieve vriend. We hebben het heel gezellig met z'n 3tjes. Toch zijn we al 19 rondes bezig om er een kindje bij te krijgen, en het wil maar niet lukken. Vandaar dat ik mij hier heb aangemeld, zodat ik met mensen kan praten die in hetzelfde schuitje zitten. En natuurlijk ook leuk om al het positieve nieuws hier te lezen Heel veel Liefs
Ja dank je wel dochters Hoop zo dat mijn menstruatie uitblijft deze keer. Bij elk steekje in mijn buik begin ik me alweer druk te maken. Proberen een beetje los te laten is het beste zeggen ze. maar zou niet weten hoe dat moet
Dat is ook moeilijk. Ga je na bepaalde tijd ook naar het ziekenhuis voor eventuele onderzoekjes waarom het zwanger worden (nog) niet lukt?
Ja heb al een doorverwijzing van de huisarts gehad. Maar omdat de standaard onderzoekjes bij de huisarts in orde waren wilden we toch nog even zelf proberen. Maar als het deze ronde niet lukt ga ik toch maar bellen voor een afspraak.