back-up vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door nienke70, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    een tijdje geleden heb ik een pc bij media markt gekocht waar windows xp op voorgeinstalleerd was. omdat er dus geen cd bijzat met het besturingssysteem zei de verkoper dat ik dit zelf op een cd moest branden om te zorgen dat ik altijd een back-up zou hebben mocht mijn pc crashen. nu wilde ik dat deze week eens gaan doen omdat ik er wat meer tijd voor heb maar kan niet vinden waar ik dat moet doen.

iemand hier verstand van?
    het gaat om de windows xp home edition.

de brander die er op geinstalleerd staat is van nero.

het gaat dus alleen om het besturingssysteem en niet om de programma's die ik er later zelf opgezet heb.

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hè verdorie, ik heb net een laptop met Vista, maar ik kan me herinneren dat bij Windows XP het onder 'bureau-accessoires' en dan iets van 'systeemherstel' of 'back-up' of zoiets zat. Dus eerst ff naar Start, dan naar Bureau-accessoires. Volgens mij moet je daar meer kunnen vinden!

Succes en laat je even weten of het gelukt is?

Groetjes,
    Josien

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Toen ik mijn laptop voor het eerst aandeed, vroeg hij of ik meteen een back-up wou maken. Heb dat toen meteen dus gedaan.
    Heb jij niet zo iets gezien toen je je computer voor het eerst opstartte?

4. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    heb die pc al een tijdje maar kwam er steeds niet aan toe om een back-up te maken. heb al gekeken bij bureau-accesoires maar kan niet zo goed vinden wat ik moet hebben en ook niet wat ik precies moet aanklikken voor alleen een besturingssysteem. en ik kan me niet herinneren dat ie vroeg of ik een back-up wou maken. heb

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kijk eens bij bureauaccesoires en dan bij systeemwerkset. Daar moet back up bij staan....

Deel Deze Pagina