Telefoons bij vermissing Maddie onderzocht - AD.nl Ik hoorde vandaag van iemand dat er bewijzen zijn dat Madeleine nog in leven is. Ik ben gelijk op internet gaan zoeken maar kon niet veel bijzonders vinden behalve dan dit artikel en nog wat over de ouders... Hebben jullie er misschien iets meer over gehoord?
Uit dit artikel blijkt toch helemaal niet dat ze nog in leven is? Het gaat er toch alleen om dat het telefoonverkeer onderzocht is, van mensen die daar toen in de omgeving waren?
Ik ook! Door de verschillende verklaringen en de gevonden lijkgeur op kleding van moeder. Zonder bewijs wil ik niet oordelen, maar het blijft een heel vreemd verhaal.
Daarom vraag ik ook of jullie iets meer te weten zijn gekomen Ik kon alleen dit artikel vinden namelijk en niet iets over of ze nog leeft of niet. Waarschijnlijk was het maar een gerucht dus en is er verder nog niks bekend.
Ik ook nog steeds. Hoop dat ik het mis hebt maar hebt blijft een raar verhaal. Of het kindje nog leeft. Nee helaas dat is al gebeurt gelijk of na de ( ontvoering of wat dan ook).
Politie arresteert man in zaak rond verdwenen Maddie - AD.nl Blijkbaar iemand gearresteerd vandaag! Ik hoop nog steeds dat ze leeft zoals die drie vrouwen in amerika en dat meisje toen in oostenrijk!
Nou echt wel! Natuurlijk kun je het niet met zekerheid zeggen, maar er zijn gewoon veel dingen die niet helemaal kloppen. Ik hoop zo dat ze nog in leven is..
Dat denk ik ook.. Denk ook dat de ouders er iets mee te maken hebben.. Het is zo'n vreemd verhaal. Dingen die niet kloppen, verhalen die verdraaid zijn enz. Maar aan de andere kant, als de ouders er wel wat mee te maken hebben waarom willen ze dan dat het onderzoek maar door blijft gaan? Als je toch iemand om het leven hebt gebracht, of hebt laten verdwijnen dan ben je toch "blij" dat ze het onderzoek op een laag pitje zetten? Ik snap dat ze dan de schijn willen wekken dat ze er niks mee te maken hebben maar denken ze dan dat ze de perfecte misdaad hebben gepleegd? Ik ben duidelijk geen rechercheur
Als ze het zelf hebben gedaan dan houd dat ook in dat ze niet goed bij hun hoofd zijn (zacht uitgedrukt natuurlijk). Wat dan weer ervoor zou kunnen zorgen dat ze zichzelf misschien de illusie willen wekken dat ze het niet gedaan hebben.. Dus door dat onderzoek steeds open te houden lijkt het voor hun, in hun hoofd alsof hun dochter nog leeft. Ik noem maar wat. Je hebt ook bijvoorbeeld psychopaten die hun slachtoffers opeten omdat ze naar hun idee dan diegene de rest van hun leven bij zich dragen. Het slaat helemaal nergens op maar wel typisch de gedachtegang van een psycho.
Daar zit inderdaad wel wat in.. Beetje het idee van; als ik net doe of ik niks weet dan weet ik het ook niet. Maar ook dat lijkt me lastig.. Ik bedoel, ze zijn met z'n 2en (en misschien zijn er nog wel meerdere mensen bij betrokken) dan ben je toch iedere dag opnieuw bang dat iemand gaat praten? Ik ben duidelijk ook geen psychopaat want ik kan me er allemaal niks bij voor stellen Weer iets wat ik van mijn 'wat-wil-je-worden-lijstje' kan afstrepen.
Wij hadden het er pas nog over op vakantie in Portugal. We konden ook maar niet snappen dat ouders hun kleine kindje in hun appartement achter zouden laten en zelf dan uit eten gaan. Waar wij waren stonden de buggy's gewoon naast de tafels en de wat oudere kinderen renden gewoon nog rond tot een uur of 11 (ook knap maar goed, het is vakantie he..) Ben wel heel benieuwd of deze zaak ooit opgelost wordt! Ik denk ook niet dat ze nog leeft maar ben wel heel benieuwd wat er nou echt gebeurd is.
Helemaal niks van meegekregen dat er weer commotie was rondom Maddie.. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik wel hoop dat ze nog leeft. Dan moet het arme meisje wel zoveel horrordingen hebben meegemaakt, hoe ze daar dan uit komt..... En wat jullie zeggen, het blijft een heel raar verhaal wb de ouders!