Ik beken! Truien,dekbedovertrekken,stickeralbums,cds,posters...alles had ik van de BSB. En natuurlijk veel concerten bezocht destijds en enkele jaren geleden ook nog,om het jeugdsentiment. Grote favoriet was toch wel Nick Carter hoor! Ik had een poster op mn deur van hem en die lippen daarvan waren helemaal kapot gekust door mij whaha. Ik snap nu echt niet meer wat ik zoooo knap aan hem vond hoor
hier ook! vandaag ook paar keer gebelt eerste keer was ik optijd toen kon ik in de studio komen maar niet gelukt andere keren elke keer in gesprek toon. probeer morgen nog een keer. oh en wie ik de knapste vind? nick!
Haha jaaa de bsb!! Ik vond laatst op zolder nog een schrift van mezelf terug waarin ik hun hele levensverhaal had opgeschreven....... Stickers en zelfgekleurde hartjes erbij Ik had echt een "OMG heb ik dat serieus gedaan?" moment. 100 pagina's vol!
Ik was toen behoorlijk verdrietig inderdaad, een herkansing nu nog? ik weet het niet, t/m mei/juni 2014 iig niet
Oh heerlijk was die tijd! Ik vond Nick het leukst. Maar mn vader plaagde altijd dat hij net een meisje was. NIKKI! Dus toen vond ik AJ het leukst.
Nee, geen fan geweest, ik was van Take That, Boyzone, Westlife etc. Wel naar concerten geweest en ze een paar keer ontmoet. Toevallig ga ik einde van de maand naar een opname van een tv show waar ze op treden.
@ deesdees, in qube komen ze begin november, dus dat kan toch? Nog meer confessions? * I want it that way, tell me why, lalalala*
hier ook een bsb fan meeste nick en kevin al was ik meer take that fan (mark en robbie vooral ) haha.. heb ook nog steeds cd's liggen en kan ook moeiteloos alle liedjes meezingen.. hetzelfde als alles van take that <3 en boyzone, 5ive etc
Ik ben ook een ontzettende grote fan van de Backstreet Boys. En wat leuk dat er hier een topic over is. Ik heb ze afgelopen zomer in Augustus nog live gezien, was echt zo gaaf. En ga natuurlijk proberen kaartjes te winnen voor 538 of Qube! Ik heb ze trouwens in 2009 ontmoet, was toen VIP bij het concert. Zou het zo nog een keer overdoen, maar dan puur omdat Kevin er weer bij is!