Baby in Franse glasbak - NOS Nieuws In het noorden van Frankrijk is een baby gevonden in een ondergrondse glasbak. Het meisje was slechts enkele uren oud en had haar navelstreng nog, melden Franse media. Een voorbijgangster hoorde gistermiddag in de gemeente Rouvroy ineens gehuil uit de glasbak komen en lichtte de politie in. Die heeft het meisje gered. Het kindje had meerdere snijwonden door haar val in de container, die vol zat met glasscherven. Ook was ze onderkoeld. Het meisje is in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen. De moeder van het kind is nog niet gevonden. Of zij de baby in de glasbak heeft gegooid is niet duidelijk. *** Ik ben niet iemand die snel scheldt, maar WTF?! Hoe haal je het in je hoofd om een levende baby in een glasbak te dumpen?! Als je een kind dan kwijt wil, zijn er toch tal van andere mogelijkheden dan een glasbak?! Arm kindje. Wat moet ze een pijn gehad hebben. Zal wel voor de rest van d'r leven onder de littekens zitten. Om van de emotionele littekens nog maar niet te spreken.
Ik lees dit met open mond ! Geef het kind dan aan ons kreeg het alle liefde die het nodig had. Of aan andere meiden die geen kindje kunnen krijgen. Hoe krijg je het in je hooft zo iets te doen . Gestoord zijn zulke mensen .
Je kind dumpen heeft een mate van ziekheid (niet in alle gevallen hoor!!) maar je kind dan ook nog pijn willen doen en een zo langzaam mogelijke dood te bezorgen: dat is een hele andere dimentie. Hopelijk vinden ze de dader en wordt deze heel zwaar gestraft! Arm kindje wat een start in je jonge leventje zeg
Pff... Leg het dan in een mandje voor de kerk. Degene die dit heeft gedaan moet wel heel erg van het padje zijn geweest anders doe je dit toch niet? Gelukkig krijgt het meisje nu wel zorg die nodig is.
Wat vreselijk. Hopelijk vinden ze degene die dit op zijn geweten heeft (dat hoeft niet persé de moeder te zijn he... al is die kans natuurlijk wel groot) Arm babietje
Arm baby'tje, ik hoop dat het meisje een goede en liefdevolle familie krijgt zodra ze genezen is. Ik hoop dat de ouders snel gepakt worden en flinke straffen krijgen. Dit hoeft vandaag de dag niet meer te gebeuren.
verschikkelijk :x dat doe je toch een baby niet aan :x niemand overigens, het had zo verkeerd kunnen aflopen en nu ligt ze alsnog kritiek, dus het kan nog verkeerd aflopen, echt wat erg, mijn moederhart huilt, als ik er aan denk dat iemand dat mijn zoontje of mijn toekomste baby aan kan doen :x:x ik bedoel als je nou zo lief kleine wezentje kijkt kan je er toch niet aan denken om die te dumpen of te vermoorden, in welk sitautie het kindje ook ontstaan is, tegenwoordig zijn er zoveel oplossingen, denk aan morning after pil. abortus, adoptie of tijdens je zwangerschap aangeven dat je het niet wilt. want ook dat kan gewoon anoniem, en stel het komt toch (het kindje, breng het dan naar de eerste beste plek waar iedereen van weet dat goed komt met een baby, maar niet in een glasbak of een container of wat dan ook :x onmenselijk ben je dan in mijn ogen en het kan me niet schelen dat de ouders onder de 18 zijn ook niet, :x ik was vanaf mijn 12ste aan het oppassen op mijn neefje en nichtje, het is echt niet zo dat die tieners niet weten wat ze kunnen doen, echt ziek is het, :x nou ja misschien lopen mijn hormonen nu hoog op, maar ik vind gewoon echt ziek en ben nu best boos :x
Wat afschuwelijk! In veel gevallen als je dit soort verhalen leest dat mensen hun kindje ergens achterlaten kan ik het nog goedpraten, maar dit is gewoon echt te ziek voor woorden!!
Wie doet nou zoiets? Een baby'tje achterlaten die NIKS zelf kan, voor dood achterlaten in een glasbak.. Hoe halen mensen het in hun hoofd. Zulke mensen zouden geen kids mogen krijgen
Weet gewoon niet eens wat ik moet zeggen Weggegooid als een stuk vuil....vreselijk en niet te begrijpen...