heb je je jezelf ook op tv gezien vorige week? Ik heb ook gekeken naar die show. Erg leuk om te zien. Ik heb zitplaatsen voor Antwerpen, geen idee of het goede plaatsen zijn, kreeg ze automatisch toegewezen. heb 1e rings 65,- p.p. Zag paar dagen later dat er weer een hoop (betere??) plaatsen vrij waren om te reserveren. Vraag me af waarom ik die vrijdag in alle haast om 10.00 uur s ochtends heb besteld
Ja, ik mocht ze een vraag stellen, en Ivo begon over mijn tattoo. Wij hebben kaartjes voor rij 31, maar de telling van het middenplein is heel raar. Rij 31-45 is rij 1-15 en vanaf vorige week hebben ze ineens rij 16-25 in de verkoop gegooid, wat dus wel normale telling is. Hebben jullie ze tijdens de promo nog ontmoet? Of gaan jullie vippen?
Ja, iets te vaak naar mijn idee haha ik zie mezelf gewoon niet zo graag op tv :x Dat je het in alle haast hebt gedaan komt, omdat je bang was om uiteindelijk zonder kaarten zou komen te zitten. Ik heb dat namelijk ook altijd haha. Antwerpen is dat allemaal zit? Ik ben er nog nooit geweest.
Ik ben trouwens geen "fan". Ik vind ze wel leuk en ga nu met een vriendin naar Oberhausen. Zij is wel fan en gaat ook overal heen en vippen etc. Ik heb ze dus nog nooit ontmoet. Bij de tv show wel even een handje gescoord van Howie en Kevin haha door een groot hek heen lol Ze zijn zo lekker gewoon gebleven en namen zo lang de tijd naderhand voor de fans. Oke er stond een groot hek tussen maar ze stonden er wel
Nou ik ben misschien dan geen 'echte' fan. Althans, ik zie en hoor ze erg graag, en dat al vanaf het begin. Heb ook al diverse concerten bezocht, maar als vip hoeft voor mij niet zo. Vind het gewoon leuk om ze te volgen via social media en als ze in Nederland (of België) zijn, sla ik in ieder geval geen concert over
Het maakt toch niet uit hoe fan je bent? Iedereen is daar anders in. Ik luister regelmatig naar muziek, en volg hun ook via social media. Ik ga wel naar meerdere shows en vippen etc.
Wat is een echte fan? Ik vind een fan niet perse iemand die ze overal naartoe volgt en naar 100 concerten is geweest. Dit word mijn 12e concert en heb ze nog nooit ontmoet en reis niet de hele wereld over maar ik ben wel fan.
Ik vermoed dat ze rond 20.45 beginnen na het voorprogramma. Ik denk dat het rond 23.00 wel afgelopen is. Het voorprogramma is trouwens All Saints.
Ik ga vip Platinum doen in Ahoy en heb dan Pitticket. Wel ben ik dan ruim 4 maanden zwanger . Déjà vu, vorige keer was ik 9 weken zwanger met nkotbsb
Tsss zie ik nu pas het bsb topic! Lol Ik ga naar Antwerpen, met gold VIP! en naar de afterparty als hij beschikbaar komt! Blijf lekker in een hotel overnachteecht ekker relaxed. Ik heb 22 november echt de dag van mijn leven gehad. Gewoon even met kevin staan praten. Hij was echt zo lief en wist gewoon nog dat ik hem al een paar jaar geleden een berichtje had gestuurd! Nog een heerlijke knuffel gehad van hem en de volgende ochtend nog een tweet ook. Ze zijn zo super lief voor de fans. Ik kan niet wachten tot maart! Zin in!
Ik ga naar Oberhausen (vip gold) Antwerpen, Rotterdam (pit) en Manchester (vip gold) Ik heb er zin in! Frummeltje, was je de 22e bij het hotel of bij de tvshow? Ik was er ook Msnaatie, volgens mij heb ik jou op fb en twitter
Ik ben helaas niet bij de tv show geweest. Wel bij het hotel, daar de andere jongens gezien en gesproken. En kevin bij de studio van Endemol!
Leuk! Ik was ook bij het hotel en mocht bij de opnames van de tvshow zijn. Hebben jullie goede plaatsen in Antwerpen?
Ja wij hebben redelijk goede plaatsen in Antwerpen. Geen pit, want ik ben erg klein, 1.57 lol Nu nog hopen op afterparty tickets! Haha
Jullie vippen via de orginele bsb site? Of niet, want ergens anders kon ik geen vip plaatsen regeln, niet via de ticketpoint ofzo