Mijn trein gaat om 22:35 de laatste. Dus of ik moet rijden of kijken of we een hotel kunnen boeken daar in de buurt. Ik houd er niet van om in het donker te rijden. @suppi kunnen ook samen ergens overnachten en dinsdags nog gezellig shoppen.hihi
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen wat fan zijn is. Ik zei dat ik geen fan ben. Iemand zei, hey nog meer fans. Dat was mijn reactie daarop. Ik vind de liedjes leuk, draai het ook wel regelmatig maar dat maakt mij geen fan. Dat gevoel is er niet. Ik ben weer van iemand anders fan. Dat gevoel gaat veel dieper. Ik ga gewoon graag naar concerten en dus ook die van de BSB nu. Mijn smaak is nogal breed
Volgens mij is dat via de BSB fanclub. Die verkoop gaat ook eerder van start wat ik begreep van mijn vriendin.
Jij gaat naar Ahoy? Dan haal je die trein niet. Je moet toch ook nog met bus naar het station toe? Ahoy ligt niet aan het treinstation.
Dat overnachten komt heus wel goed denk ik toekomstigemam. Ik neem aan dat je nicht dan ook slaapt of gaat die wel naar huis?