RTL Boulevard gaf al 10.000 kerstpakketten weg, en geeft er nu nog eens 5.000 weg! Cookies op de websites van RTL Nederland Hebben jullie ook een besteld voor iemand die hem echt verdiend? Ik heb hem besteld voor iemand die het goed kan gebruiken, en er heel blij mee zal zijn!
Mooi gebaar inderdaad, ik heb niets besteld voor iemand overgens, lief dat jij iemand weet die het kan gebruiken en dat dan ook aanvraagt.
Ik heb een pakket besteld voor de oma van mijn man, die doet zoveel voor anderen, zou leuk zijn als ze zelf ook wat kreeg.
Ik krijg elke keer de melding dat er iets fout is gegaan. *edit* Net op mijn andere mail adres geprobeerd, en toen lukte het wel. Ik heb mijn man opgegeven, omdat hij zoveel voor ons doet.
Hier ook iemand aangemeld, maar (nog) niets van gehoord. Voor degene die wel al geselecteerd zijn, hoelang duurde het vanaf het moment dat je de betreffende persoon aanmelde en het moment dat het pakket bezorgd werd?
Ik had mijn moeder opgegeven omdat ze zoveel voor ons doet en niet werkt dus ook geen pakket krijgt. Afgelopen maandag stonden ze bij haar aan de deur met het pakket!! Zo leuk! Als je geselecteerd bent, krijg je een mail van RTL (bij mij stond deze in ongewenst)
Als ik er 1 zou aan vragen voor iemand, dan komen ze toch niet met een hele camera ploeg als diegene dat niet zou willen toch? Wel erg leuk initiatief!
Heb ook meegedaan voor mijn ouders. Hebben jullie een bevestiging gekregen in de mail dat je meedoet en wie je heb opgegeven of kunnen jullie dat ergens zien? Ik heb namelijk geen bevestiging gekregen alleen na het afronden stond er wel bedank voor het meedoen, hopelijk is het goed gegaan en krijgen m'n ouders zo pakket!
Worden deze pakketten gesponsord door de postcodeloterij? Hier lag gister een blaadje in de bus met gemist pakket van de postcodeloterij. Wij zijn daar geen lid van en zou niet weten wat het anders kan zijn. Morgen kunnen we het ophalen, dus ik ben benieuwd of het inderdaad dat pakket is.