Wat vind jij nu echt een leuke reclame? Irritante zullen er ook vast besproken zijn maar er zijn ook echt leuke zoals deze http://nl.youtube.com/watch?v=7rTalFiMaY0 (herkenbaar)
haha die is idd ook leuk ik vind die ene van dat jongetje die steeds bij de mac vraagt om worteltjes en dan zeggen ze steeds nee die hebben we niet en dan de 3e keer dat hij komt en het vraagt zegt dat vrouwtje ja hoor die hebben we en dat jongentje weer vies he
Ja die vind ik ook erg leuk! Had hem gezien en lag dubbel en mn vriend had zoiets van wat heb jij nou?! Dus moest hij verplicht ook kijken toen t weer op was Die reclame waar ik nu aan denk was niet zo erg grappig...maar de reactie van mn zoontje des te meer...ook wel beetje zielig. Dat was die met een meid die op dr scooter stapte en n vent die er achteraan holde met een of andere frisdrank die ze moest proberen. Ze had zon wit hondje voorop in dr mandje zitten en toen remde ze ineens...en vloog zo dat witte hondje in een hakselaar Mn zoontje zag dat en was helemaal boos dat ze dat lieve hondje dood hadden gemaakt Heb hem maar even uit gelegd dat t niet echt is (hij heeft pdd-nos en 9 vd 10 keer kan hij echt van fictie onderschijden...en dan ineens even niet, zoals nu)
Ik vind de reclame van een merk water. De man scheld zijn vrouw uit terwijl het hun trouwjaar is en blijft maar te keer gaan.tot een ober de vrouw een glas water komt geven... Deze gooit het gelijk in de mans gezicht...heerlijk.
Heerlijk he zodra ik een slecht dag heb,omdat jaydienne's vader weer moeilijk doet en ik zie dat reclame wordt ik gewoon blij van. Stiekem hoop ik dat ik ook zo'n glas met water in de gezicht kan gooien. hahaha
Ik vind die van de frolic brokken helemaal geweldig. Je hebt er 2, maar vind die met dat knuffeltje op het pootje toch wel de leuktste. http://www.frolic.nl/filmpjes.asp
Ik heb een vreselijke hekel aan reclames.. maar sommigen boeien! dat is de kunst van een goeie reclame. Momenteel vind ik er weinig leuk. Heb overigens zelf ook eens meegespeeld in een commercial. Erg leuk om te zien hoe e.e.a in zijn werk gaat! Hier meer dames ooit wel eens meegespeeld?
vorig jaar rond deze tijd waren de opnames.. was van de zuivelhoeve met "da he'j moi doan" weet niet of iemand hem nog kent. Was in ieder geval niet ingeslagen als een bom of zo haha.. Daarnaast kwam mijn gezicht niet eens in beeld.. achteraf maar goed ook dit is 'm overigens: http://www.youtube.com/watch?v=O5nmgCzbhvU
da breekkk zo lekker de week hè. die van die aardappelboer waarvan z'n vrouw het weekmenu opsomt: maandag: aardappels dinsdag: aardappels woensdag: aardappels donderdag: aardappels vrijdag: aardappels en zaterdag en zondag ook aardappels moet er altijd met een big smile naar kijken want als het aan mijn wederhelft ligt ziet ons menu er ook elke dag zo uit (en dan is ie nog niet eens aardappelboer ) tegenwoordig roep ik dus zo'n 4 x per week deze zin als de pannen op tafel komen: DA BREEKKK ZO LEKKER DE WEEK HÈ o ja, en dat gezicht van die vrouw en de manier waarop ze dan zegt "wiebeeee" als hij dan zegt: ik zeg knorr, da breekkk zo lekkker de week........... alsof hij haar een romantisch weekendje parijs cadeau doet.
die van die man die accupunctuur laat doen bij die chinees en dat dat gebouw ineens in brand staat en die chinees met zn koffertje uit t raam springt en die man zit natuurlijk onder de naalden en dan kijktie uit t raam staan ze daar klaar met zo een ding om hem op te vange en dan ineens eve apeldoorn bellen .. heb me kapot gelachen om die reclame