Backstreet's back

Discussie in 'De lounge' gestart door Evi21, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ze hadden altijd wel leuke nummers,Mijn zusje was echt zón hysterische fan ik heb dan ook samen met har wel 5 keer ofzo in de kou bij het postkantoor geslapen voor kaartjes.....

2. Niet meer actief

haha, hier ook een mega-fan hoor!
    ik had alles van ze, vooral nick was helemaal te gek!

Maar nu.... nee echt niet, ik vind het 3 x niks meer.
    Zoals iemand al schreef, zal echt de puberteit zijn geweest, mijn man lacht me ook uit als ie ergens nog een verdwaalde cd ziet liggen.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik was ook een echte fan . Me kamer van onder te boven vol posters er was een stukje behang meer te zien. Dekbedovertrk. Schoolsullen. cd's alles wat ik maar vond had ik wel ongeveerd. Nu vind ik er niks meer aan :) heb alles wel bewaard trouwens.

4. Ik was ook zo'n super fan van BSB en vooral van Nick en Brian,
    Ben in totaal 3x naar een concert van ze geweest en de laatste keer heb ik een hele nacht voor de arena geslapen om vooraan te kunnen staan.

Denk niet dat ik nu naar het concert ga is niet echt meer de muziek waar ik van hou, ga liever in maart naar nightmare in Rotterdam lekker stampen!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahaahahahha ik krijg gelijk weer dat verhaal in mijn hoofd van een meisje wat hier op het forum liep te verkondigen dat ze met nick van BSB had..
    pfff hahahahahah

6. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Pff...Backstreet Boys..! :rolleyes:

Nee man, ik was echt over-the-top fan van de Spice Girls! 8)
    En altijd maar ruzie maken met m'n beste vriendin die wel 'voor' de Backstreet Boys was... :)

7. sabrien75

sabrien75 Lid

7 jan 2008
    13
    0
    0
    assistent drogist bij de Etos
    Purmerend
    ja ook hier een fan ;)
    Nog steeds mega fan van ze..
    Al vanaf het begin, ben naar elk concert geweest. Zelfs het Millenium concert 2x. Ze gaven nog plotseling een extra concert in Rotterdam naast de Arena.
    Wederom ga ik 6 april naar ze toe.. en ja ik zal weer zo hysterisch zijn :)

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hé ik heb een collega die dat ook beweerd! En dat ze met hem mailt enzo... best zielig eigenlijk, ze is 26jr en leeft in haar eigen waanwereld..

Ik was ook een megafan vroeger (vroeger toen ik 14/15 was), vooral van Nick. Alle bladen waar maar een klein fotootje van ze in stond, kocht ik. Alle cd's en alle cd-singles, ook de speciale versies van cd-singles. Alles opnemen op video als ze op tv kwamen, en natuurlijk mijn hele kamer vol met posters, vlaggen, dekbedovertrek. Ik had zelfs zo'n oerlelijke oranje trui van ze!

Maar idd toch als ik weer het liedje 'we've got it going on' hoor, moet ik weer glimlachen. Zie ik mezelf in mijn slaapkamer het hele dansje die daarbij hoorde nadoen!

*zucht* Voel me eigenlijk ineens best wel wat oud....

Xx

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hihih QueenBee...
    Ik kon dat dansje van Everbody.. ( ik weet niet zeker of het de echte titel was :oops: )

10. liss10

liss10 Lid

7 okt 2007
    94
    0
    0
    Hier gaat er ook één in het kader van nostalgie :D
    vond ze "vroeger" o :D ook helemaal geweldig! Uren in de rij staan om vervolgens ergens achteraan te belanden, maar dat was niet erg, want je kon ze wel zien.
    Ook overal posters, plakboeken vol en zelfs duitse blaadjes kopen omdat daar een foto'tje van één van de jongens in zat (met name Nick maar goed) :)
    In ieder geval weer in april van de partij, 2e rang in het midden.

11. sabrien75

sabrien75 Lid

7 jan 2008
    13
    0
    0
    assistent drogist bij de Etos
    Purmerend
    niet allemaal hé .. AJ is nog niet getrouwd :)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Die kon ik ook hoor! :) Dan wel de extended version van de tv! :)

13. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    whoahaha ik kon ook everybody en larger than life!... en maakte ook zelf veel dansjes hihihi

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hihihi..!

als ik dit zo lees, heb ik er super veel zin in :D

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Haha ik was ook he-le-maal fan. Allemaal plakboeken, videobanden vol spul, iedere cm van mijn kamer vol met posters (incl. plafond) etc. etc.

Nu ga ik niet meer naar het concert, maar ben ooit wel in utrecht en in het gelredome geweest... (hihi, en nachten niet slapen en op de dag zelf vanaf sochtends vroeg al in de rij zitten..) Heb zelfs een keer in november met vrieskou de hele nacht voor de ticketbox gezeten....

Ik was heeeeelemaal weg van Nick ;)

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    wauw, ik was ook fan haha! maar nee, hoef ze nu niet echt meer int eggie te zien.

was trouwens helemaal smoor op Brain.. heb een paar plakboeken vol met plaatjes van ze, goh daar ben ik nog best wel druk mee geweest..

17. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    JAAAA ik was ook vreselijk fan! Ik wil ook zo graag maar niemand wil met me mee :( :( :(

18. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    leuk he we zijn bijna allemaal rond dezelfde leeftijd kun je weer zien dat het echt een tienermeiden groep was haha

Deel Deze Pagina