blaasontsteking ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by linda84, Sep 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik heb even een vraagje. Vannacht was de 2e nacht dat ik last had van voorweeen. Harde buiken die samengingen met pijn onder in mijn rug die trok naar mijn benen. Zo om de 5/6 minuten. Na +/- 3 uur word het weer minder. Nu werd ik net wakker en blijf een zeurderig gevoel houden in mijn onderbuik. Bedenk me net dat het tuurlijk ook een blaasontsteking kan zijn .

Wat denken jullie ? Zal het van de voorweeen komen ? Of toch maar mijn urine wegbrengen (heb tuurlijk al de hele nacht veel geplast dus dat word nog lastig)

2. memke

memke Actief lid

Jun 15, 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    zelf denk ik aan voorweeen.. Maar als je het niet vertrouwt kun je altijd even urine inleveren toch!

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Ik herken ze ook als voorweeen, maar had toch ff voor de zekerheid een pasje ingelevert meid!

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heb je pijn tijdens het plassen of net na het plassen? (bij de laatste druppels bedoel ik dan)
    Zoniet, heb je geen blaasontsteking, maar voorweeen, of echte.. hihi

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Heb toch maar even voor de zekerheid mijn urine weggebracht. Het lopen deed al ontzettend zeer. Denk zelf dat het meer mijn darmen zijn. Want die werken de laatste weken al zo slecht. Ben net onwijs aan de diarree geweest. Maar dat had ik gister ook al een keer. Dus je zou zeggen dat het niet komt door te "volle" darmen. Pijn is nu wat afgenomen

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik bleek een blaasontsteking te hebben zonder dat ik het eigenlijk wist. Kon gewoon normaal plassen en deed geen pijn.

7. Michelle20

Michelle20 Actief lid

Jan 3, 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Ik heb ook blaasonsteking gehad zonder pijn tijdens of na het plassen.
    Ik had een vreselijke pijn in mn onderbuik en dacht toen ook effe dat mn bevalling was begonnen. ( ik was toen 36,5 week)
    Toch voor de zekerheid urine ingeleverd en jaa was blaasontsteking!
    Dus let ook op erge buikpijn dames want plassen doet niet altijd zeer of branderig tijdens een blaasontsteking.

8. Kris80

Kris80 Lid

May 9, 2007
    68
    0
    0
    Tijdens mijn eerste zwangerschap kreeg ik met 21 weken opeens last van enorme pijn aan de zijkanten van mijn buik. Het werd zo erg dat lopen bijna niet meer ging. 's Nachts naar de huisartsenpost die me doorverwees naar het Z-huis. Wat bleek...een hele zware blaasontsteking, sloeg al op mijn nieren! Een zwangere vrouw schijnt vaak niet te merken dat ze blaasontsteking heeft. Maar er zit wel een risico aan vast: als de ontsteking erg heftig is kan dat vroegtijdige weeen opwekken! Ik kreeg toen ook meteen een inwendige en gewone echo om te zien of alles nog goed zat. Let dus goed op allemaal, en bij twijfel gewoon urine inleveren!

Share This Page