Wat zouden jullie doen? Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn oude baas. Heb een paar maanden voor hem gewerkt (wel vier jaar bij dat bedrijf). Ben daar sinds een half jaar weg. Nu word ik uitgenodigd om een weekendje mee te gaan naar zijn villa in Spanje. Dezelfde mail is gestuurd naar een paar vriendinnen van mij die daar ook niet meer werken. Er gaan een paar mannen mee waar ik het ook erg goed mee kan vinden. De hele reis wordt betaald door mijn oude baas (hij is miljonair...) Van de ene kant vind ik het super leuk. Gaat zeker heel gezellig worden. Leuke groep, leuke villa, lekker eten etc Maar voel me er ook een beetje raar onder. Het is wel duidelijk dat er gewoon een paar leuke meiden bij wil hebben. Alsof je betaald wordt om als groupie mee te gaan, zo'n gevoel een beetje. Mijn vriend vind het trouwens ook heeeel raar. Maar die zegt wel dat ik moet doen wat ik wil. Er komen dadelijk twee vriendinnen hier die mee willen en mij zeker over gaan proberen te halen. Maar vroeg me af wat iemand ervan vindt die mij niet kent. Zouden jullie mee gaan?
Ik zou niet mee gaan. Vind het ook wel een beetje raar om met een oud werkgever mee te gaan naar een villa in Spanje. Ook al ken je ( een gedeelte van ) de anderen mensen wel.
ik denk dat het een beetje afhangt van de manier waarop jullie met elkaar omgingen binnen het bedrijf.. bij ons zijn er weleens oude collega's meegegaan waar we altijd lol mee hadden!
is iedereen uitgenodigd of alleen de ex werknemers en dan van een bepaalde leeftijd of uiterlijk? ik vind het wel raar dat hij je uitnodigd terwijl je voor hem zelf niet zo lang hebt gewerkt en omdat je ook al een half jaar niet meer daar werkt.. ik krijg een idee dat het of voor de show is dat hij een beetje populair wil doen of dat hij miss wel meer van julie wil.. ik ken de verstandhouding tussen jullie natuurlijk niet maar ik kan me niet voorstellen dat een baas zo aardig is dat ie voor iedereen een vakantie betaald en er niks voor terug wilt.. als je twijfels heb over de situatie zou ik eens vragen aan de andere meiden wat zei vinden buiten dat het best gezellig kan zijn.. luister naar je gevoel.. als je twijfelt zegt dat eigelijk al genoeg toch?
Mm ik vind het eigenlijk ook een beetje raar overkomen. Maar goed, ik ken die man niet en weet natuurlijk ook niet hoe hij in elkaar zit dus ik zou op mijn eigen gevoel afgaan als ik jou was. Lijkt het je gewoon een leuk weekendje dan moet je gewoon gaan. Voel je je er ongemakkelijk bij dan zou ik passen.
De sfeer onderling was altijd helemaal super!! Weet ook zeker dat het heel gezellig gaat worden. We zijn ook wel eens met alle collega's naar de Ardennen en naar Parijs geweest. Geweldige weekendjes! Alleen nu werk ik er niet meer en zijn er eigenlijk alleen mooie meiden uitgenodigd (sorry, beetje stom om over mezelf te zeggen, maar daar komt het wel op neer). Is dus toch anders dan die andere weekendjes.
Ik vind het maar een vreemde gewaarwording haha. Ik ging niet. Bovendien, als het met je gevoel niet helemaal lekker zit, klopt dat meestal ook... Is een goede raadgever
Ik vind het apart, maar als je vrijgezel was zou ik zeggen, doe wat je zelf wilt. Maar ik lees dat je een vriend hebt? Dan zou ik niet gaan. Omdat ik een beetje het idee krijg dat je meegevraagd wordt "voor de mannen" zogezegd.
Je geeft zelf al aan dat je het vermoeden hebt dat je uitgenodigd wordt, om de mannen een mooi uitzicht te bieden . Ik zou niet gaan, want ik zou het in dit geval ook niet leuk vinden als mijn man zou gaan bijvoorbeeld. Maar ieder zijn leven en ieder zijn ding. Iedere relatie is anders dus wat jij doet, dat moet je lekker zelf weten! In ieder geval veel plezier daar. haha.
Hmm, ik zou niet mee gaan, waarschijnlijk word dit een ander soort weekendje dan eerder met alle collega's
Tja, tis wat je zelf wilt!! Als vrijgezel zou ik zeker mee gaan!! Maar als partner zou ik het niet doen!! Het komt voor mij een beetje over alsof jullie mee gaan om de mannen te plezieren en dan niet voor de rummicub!!
hmm, vreemde situatie... Ik snap het wel, er zijn meerdere oud-collega's... maar toch.. ik zou niet meegaan, zou het niet vertrouwen, dalijk is er iets niet pluis, of verwacht hij iets van jullie, en dan zit je daar.. Mijn vriend zou me persoonlijk echt niet laten gaan, maar toch ergens wel fijn dat jou vriend je daar vrij in laat.. Wat zegt je gevoel? bij twijfel zeg ik; niet doen.. xxx
Feit dat je het hier vraagt... zegt eigenlijk al dat je het zelf ook niet helemaal vertrouwd? Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik altijd in ben voor leuke dingen dus waarschijnlijk zelf wel gaan, maar nu je het zo zegt...
heb je tussen de tijd van dat je niet meer voor hem werkte en nu eerder contact gehad nog met hem? zo nee zou ik het persoonlijk niet doen omdat het op mij ook idd overkomt dat hij zoals je zelf zegt de mooie meiden uitnodigd. zou het vast lief bedoelen maar zou voor mij niet goed voelen als ik een vriend heb
ik vind het ook een beetje raar, als er ook mannelijke collega's of gezellige collega's van 50+ uitgenodigd waren, was voor mij de situatie al anders.
Hmm, het klinkt heel aantrekkelijk maar ik ging echt niet mee! Ik krijg er een beetje nare bijsmaak van... Volgens mij is dit weekend niet bedoeld als gezellig samenzijn met oud collega's... Zo'n gevoel krijg ik erbij. Je werkt er allang niet meer en je zegt zelf: alleen mooie meiden en mannen zijn uitgenodigd. Nee dank je, maar ik vind het maar een beetje eng
Vind het wat apart, ik zou zelf niet gaan, omdat het mij een raar gevoel geeft en omdat zoals jou vriend ook aangeeft mijn man het echt niet tof zou vinden en dat is voor mij al een reden genoeg.
toen ik het zo zat te lezen , was mijn eerste reactie, niet meegaan. als je vrijgezel bent miss.. maar als je een partner hebt, nee. Zie me vriend al weggaan aar zoiets, nou nee! En vind het ook maar een beetje raar eigenlijk..
Hee meiden, Bedankt voor jullie reacties. Jullie zouden dus duidelijk niet meegaan, haha. Nou, mijn vriendinnen hebben me vanavond dus over kunnen halen. Misschien heb ik het ook iets te negatief geschets hier. Vind het nog steeds wel apart dat hij ons vraagt, maar zie nu ook dat het wel echt voor de gezelligheid is. Ik ga dus richting Spanje! Morgen nog even aan mijn vriend vertellen Maar dat komt goed, gelukkig laat hij me helemaal vrij. Nogmaals bedankt voor de reacties. Leuk om te lezen hoe meiden erover denken die mij niet kennen.