Rond 18:30 uur in bad. Om 19:00 uur pyjama aan, tandjes poetsen etc, lekker kroelen en om 19:30 uur slapen.
18:45 / 19:00 onder de douch in ons bad, na een 15 minuten eruit, voorlezen en dan in bed. Al met al duurt het een half uurtje.
Onze meid gaat soms rond een uur of 17 in bad, dus voor het avondeten. Maar soms gaat ze ook rond een uur of 19. Als ze 's avonds in bad gaat, gaat ze daarna meteen naar bed.
Hier altijd om 06:30u in bed/douche, 's ochtends dus. Dat werkt veel handiger voor ons, omdat Milan juist altijd heel actief wordt van z'n bed of de douche en dan niet meer kan slapen (heb ik zelf ook altijd last van). 's Avonds was ik 'm altijd nog met een washandje en dan gaat hij om 19:30u naar bed.
@Lucia: hoe doe jij dat dan met haar haar? 's Ochtends wassen? Ja doe er zeker verzorging in; een hele meuk zelfs
Daarom doe ik haar een uur vantevoren in bad, dan wordt haar haar ook gewassen. En dan zo goed mogelijk afdrogen. Van de fohn is ze bang. Dan is haar haar nog wel eens vochtig als ze gaat slapen, maar niet echt nat meer.
Rond 19.00 uur gaat Anoeska in bad, meestal is dat 20 minuten. Daarna naar bed. Vaak ligt ze er rond 19.45 uur in. Haar haar doe ik in een halve staart omdat het dan niet in haar gezicht zit. Maar ze gaat gewoon naar bed met vochtig haar.
Wij eten pas rond half 7, dus daarna gelijk naar boven, in bad en naar bed. We proberen ze er uiterlijk half 8 in te hebben liggen. Met natte haren.
Hier om de dag in bad en dat rond een uur of half 7. In de winter föhn ik het droog (met een babyföhn en verzorging), in de zomer gewoon nat haar en een vlecht in. Dan nog even verhaaltje voorlezen en naar bed.
als jesse 's middags niet slaapt, dan ligt hij om 18:30 op bed en binnen 5 minuten is hij helemaal in dromenland. op de dagen dat hij dan niet 's middags slaapt is het gewoon wassen met het washandje. als hij 's middags wel een uurtje slaapt, dan gaat hij om 19:00 uur in bad en dan boekje lezen en bij 19:30 ligt hij in bed. mijn zoon heeft een hele grote bos met krullen, die ik wel met de fohn (lauwe stand) droog fohn. als ik dat niet doet dan krijg ik anders de dag erna geen borstel er doorheen.
Onze meid gaat tussen half 7 en 7 in bad en dan nog even spelen en knuffelen en dan meteen naar bed. Ze ligt meestal tussen 7 en 8 in bed. Ook gaat ze met nat haar naar bed.
18.30 in bad. Rond 18.50 - 19.00 in bed. Ligt er een beetje aan hoeveel lol hij in bad heeft. Hij mag niet meer mee naar beneden.
Hier wordt er rond 17 uur gegeten, dan kunnen we rond 17.30 uur in bad/onder de douche dan rond 18 uur nog even beneden wat drinken, tandenpoetsen en tv kijken, dan rond 18.30 op bed
Mijn zoontje gaat meestal 's ochtends of 's middags in bad. Als hij bijvoorbeeld heel vies is dan zou ik hem 's avonds even gauw douchen. Hij gaat meestal tussen 8 en half 9 naar bed en is 's ochtends ook weer tussen 8 en half 9 wakker.
Wij hebben helemaal geen vaste badtijd. Soms douche ik Jesse snel even 's ochtends bij het wakker worden, soms gaan we samen om elf uur in bad, soms gaat hij om twee uur in bad en ga ik strijken. Of soms gaatie samen met papa onder de douche voor het slapen gaan. En dat zijn nog maar een paar voorbeeldjes. Geen vast ritueel dus. Wel met slapen. Hij gaat altijd tussen kwart voor en kwart over acht naar bed. Hij slaapt 's ochtends tot half negen, negen uur.
Als er gebadderd / gedouched wordt dan gaan we meestal rond 18:45 naar boven - douchen tot 19:00 - bad even wat langer Daarna door naar bed (maar zoonlief speelt dan altijd nog even op z'n kamer) soms gaat zoonlief op vrijdagochtend in bad als ik de badkamer schoonmaak en soms gaat hij in het weekend met papa of mama mee onder de douche.. ergens in de ochtend.