Wie heeft er ervaring met dit park? Wij zitten te denken om hier in oktober een midweekje heen te gaan met 2 kids (3jaar en 4 maanden) en met (schoon)ouders. Is het een beetje een fatsoenlijk en net park? Leuke dingen in de omgeving te doen?
Park ziet er erg netjes uit. Zwembad ook erg leuk (hoort niet bij het park) Omgeving weet ik niet meer... Qua landschap vond ik het niet super bijzonder.
Leuk en net park. Mooie huisjes. Leuk zwembad. Prima speeltuin en binnenspeeltuintje. Zeker voor kids in de leeftijd als die van jullie is het een prima park. Omgeving ook leuk. Voldoende te doen en prima restaurantjes. Kijk eens bij de tips op Zoover.nl
Ik woon in de buurt, het park ken ik niet maar de omgeving redelijk. Er zit een mooi kasteel in Bad Bentheim, je kan naar een vlindertuin/botanische tuin/binnenspeeltuin voor kinderen dat Erlebnispark Emsflower in Emsburen heet (dat is echt leuk en is binnen voor als het slecht weer is). Er zitten 2 hele leuke dierentuinen in de buurt in Nordhorn en Rheine. Dan heb je al 4 uitjes voor die midweek. Nordhorn is een hele leuke stad om te winkelen, eten en rond te slenteren.
Wij zijn er een paar jaar geleden geweest. Voor een paar dagen is er voldoende te beleven in de omgeving. Langer dan dat zou ik niet gaan. Het huisje en het park was erg netjes.
Wij zijn daar in 2014 geweest. Huisje was prima. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten op 't park en op het naast gelegen zwembad. In de omgeving zijn wij vooral naar dierentuinen geweest (Nordhorn, Osnabruk en Münster) Ook in Münster zelf geweest, dit vond ik een erg leuke stad.
Helemaal mee eens. Ken het park ook niet maar alleen de omgeving. Ook munster is een leuke stad. De genoemde dierentuinen zijn super en de prijzen liggen een stuk lager dan in Nederland.
Huisjes vonden wij mooi en ruim. Enige grote nadeel vonden wij dat je slechts 1 of 2 keer gebruik kan maken van het zwembad. Daarna moet je betalen. Misschien dat het inmiddels verandert is hoor..
Wij kwamen er graag toen we nog geen kind hadden. De omgeving is mooi, leuke dingen te doen en fietsen / wandelen ook erg mooi. Ik raad ik de herfst en de winter niet aan , dan is het treurig de omgeving en met slecht weer weinig ge doen. De huisjes zijn luxe en netjes en vrijstaand. Met kinderen vind ik het minder leuk. Zwembad is oke maar niet bijzonder, indoor stelt weinig voor.Speeltuintjes genoeg. Toch gaan wij volgend jaar weer eens kijken puur omdat wij het zelf samen leuk hadden.
Ruime, mooie huisjes. Leuk park. Niet te groot. Zwembad is ok voor een paar uurtjes. Kasteel in Bad Bentheim is leuk (onderaan het kasteel, tegenover de parkeerplaats zit een bar/restaurant waar ze heerlijk brood met knoflooksaus hebben ). Vanaf het kuuroord is een leuke Erlebnis wandeling te volgen met allerlei leuke dingen onderweg voor kinderen en met halverwege een plek om wat te eten en drinken (alsof je bij je grootmoeder binnenwandelt, zo heerlijk ouderwets is het ingericht ) en daar lopen ook hertjes. Wij waren er ook in de herfstvakantie en willen zeker nog een keer terug (het park is alleen zóveel duurder geworden inmiddels , beetje jammer haha, hadden toen een midweek in de herfstvakantie in 7p huisje voor €129).
Denk dat we het gewoon maar eens gaan boeken. Voor baby maakt het niks uit waar we zitten en de 3 jarige vermaakt zich overal wel in of buiten het park.