daar was ik weer in een nieuw topic.. Ik kan in dat andere topic geen berichten meer plaatsen en geen nieuwe berichten lezen?? maar in ieder geval.. heb ze op een andere manier kunnen lezen.. maar ik heb zwangerschaptest besteld via internet en als het goed is valt die morgen hier door de brievenbus!!! en ik wacht zolang met testen omdat ik het zeker wil weten.. niet dat ik dan te vroeg kan testen..
Ik wil je niet ongerust maken, maar een vriendin van mij was 3 maanden na haar keizersnee weer zwanger. Haar arts wilde een abortus en de second opinion ook, omdat ze het te gevaarlijk vonden. Kans op scheuren litteken geloof ik. Dud mocht het zo zijn, zou ik als ik jou was wel meteen info inwinnen en niet wachten tot een afspraak bij de verloskundige.
ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn.. maar vind het idd wel eng omdat ik dus een keizersnede heb gehad.. bij de een zeggen ze mag na een half jaar.. en bij de ander 9 maand en weer bij een ander een jaar.. dus als ik wel positief test.. bel ik meteen de vk
Helaas wel een abortus geworden, Vooral echtgenoot durfde het niet aan omdat de artsen meerdere keren hadden gezegd dat het dan zo zou kunnen zijn dat moeder en kind het allebei niet zouden halen bij eventuele complicatie. Mocht het bij jullie zo zijn en gelukkig is het dan hartstikke welkom, gewoon duidelijk info vragen en mischien scheelt het toch net die anderhalve maand? Spannend morgen. Liefs