Hoi dames, Aankomende zondag ben ik 38 weken zwanger. Aangezien dit een hele zware zwangerschap is geweest BI + HG En opnames zkh.en ik nu nog aan de sondevoeding zit en niks binnen kan houden gaan ze me bevalling inleiden. Ik zit er zelf ook helemaal doorheen het waren 9 maanden vechten tegen me eigen lichaam.gelukkig maakt onze kleine man het goed. Vannochtend nog extra echo en CTG gehad. Helaas is mijn baarmoedermond totaal niet rijp . Maandag mag ik me 07:00 melden en dan gaan ze me primen eerst oraal volgende dag vaginaal. Daarna een rustdag en hoe dan verder geen idee. Mijn vraag aan jullie is wat ik jullie ervaring met primen? Ik Mag toch hopen geen 2 weken meer in het ziekenhuis te liggen totdat er wat gebeurt, vind het ook zo spannend allemaal! Bij mijn eerste bevalling hebben ze ook geprimt vanwege zwangerschapsvergiftiging maar dat was pas met 39,5 week en toen kwam de bevalling opgang na 3 dagen maar was toen ook al 1,5 week verder dan nu...
Bij mij was er na 5 dagen pas 2 cm ontsluiting bij gekomen en met die ene van mezelf (dus totaal 3 cm) hebben ze toen besloten om mijn vliezen door te prikken. Vanaf dat moment ieder uur een cm erbij. Uiteindelijk toch nog een spoedkeizersnede geworden omdat de hartslag van mijn dochter wegviel.....